Skrevet av Emne: Operatorsøknad - 23porsche09  (Lest 6589 ganger)

23porsche09

  • Gjest
Operatorsøknad - 23porsche09
« på: 28. Januar 2013, 22:06 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Operatorsøknadsøknad– 23porsche09

    Fornavn: Sebastian
    Alder: 13
    In-Game Navn: 23porsche09
    Sted: Bærum
    Interesser: Gaming, Langrenn, Skiskyting og selfølgelig være med venner
    Skrivemåte: Bokmål


    Info


     Hei folkens, 23porsche09 her! Jeg lurte på om jeg kunne bli hjelper på deres Server.

    Jeg er en sprek, Minecraft-intressert gutt som liker å prøve nye ting og har det gøy med venner.

    Jeg har en del lekser i hverdagen og jeg driver med langrenn og skiskyting men jeg få også god tid til f.eks Minecraft.

    Jeg er i en familie på 8 så jeg er flink med å takle mas. Jeg har nesten alltid et godt humør og jeg er til å stole på, og er en gledesspreder blant venner.

    Begynte med Minecraft i 1.2.5.


    Meg og Minecraft


    I fritiden har jeg det gøy med venner, og spiller Minecraft.

    Jeg har også ganske mange andre venner av meg som spiller Minecraft.

    Jeg er som oftest ingame 12/7 Jeg elsker å bygge, og hjelpe folk ingame. Jeg er hele tiden med i chatten og alltid til stede hvis folk trenger hjelp.

    Med en gang jeg kommer fra skolen eller andre ting så går jeg på PC’en og går på Minecraft.

    Deres Server er en veldig fin Server hvor nesten ingenting er stygt bygd og nesten aldri noen Bugs. Dere har også gjort et godt valg når dere har valgt Staben ;)

    Når det kommer til Forum elsker jeg å være der. Derfor kunne jeg blitt en god OP på Forum. Jeg kunne stengt tråder, redigert poster og slettet det.



    Erfaring


     Min erfaring fra andre servere er at jeg var Co-Owner på en server:******* og Admin på: ******** og Admin på en Server kalt *******. Jeg kan også ID’en til de fleste Items og Blocker. Jeg har også vært noen småroller på småservere. Så Jeg vet hvordan det er og være Stabmedlem siden jeg har vært ranket på en rekke servere både nå og tidligere.

     Jeg tror jeg har de ferdighetene, ganske mye erfaring og et ønske om at jeg kan være en høyere rangering på deres Server.

    Jeg er høflig og har folkeskikk.

     Jeg vet ganske greit hvordan dere i Staben jobber og kan bidra til å holde Serveren fri for regelbrytere.

     Jeg er veldig arbeidsvillig og hjelper andre som trenger min hjelp.

     Hvis det oppstår problemer gjør jeg så godt jeg kan for å løse dem.


    Grunnen til at jeg vil bli OP



     Jeg er veldig glad når jeg spiller på Serveren deres fordi det er så mange hyggelige mennesker, og alle er takknemlig og sjenerøse, og de fleste følger reglene.

     Grunnen til at jeg ønsker å bli ranket er rett og slett fordi jeg liker veldig godt å hjelpe folk, ha kontroll på ting, bygge, og det hadde vært en ære å få bli en større del av deres Server.


    Hvis jeg blir OP

     Hvis jeg blir Mod jeg skal forsikre meg om at Chatten ikke skal ha noen noe upassende. (Rasisme, Banning, Spamming, osv.)

     Jeg skal hjelpe folk hvis de trenger det, jeg har ganske mye erfaring med World Edit, World Guard og Plugins, og jeg kan garantere at jeg kommer til på være på Serveren hver dag i tilfelle noen trenger hjelp osv.

     Jeg skal være rettferdig og se til at alle følger reglene.

     Byr meg også veldig når jeg skal skrive på Chatten om Stor bokstav og punktum. Jeg kunne også ha postet ting på Forumet som dere hadde bedt meg om og rydde og stenge tråder hvis nødvendig.

    Hvis jeg blir valgt kan dere se på meg som mer enn et Stabsmedlem, men en venn ;)

    På Serveren kan jeg by på glede og hjelpsomhet. Jeg kan stoppe krangler. Jeg kan stoppe diskusjoner som går altfor langt. Jeg vet når jeg skal kicke/banne folk og Jeg kan de nødvendige kommandoene.

    Slutt

     Jeg håper dere liker min søknad siden jeg har brukt litt tid på den og tenkt meg om.


     Mvh 23porsche09/Sebastian



    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Operatorsøknad - 23porsche09
    « Svar #1 på: 28. Januar 2013, 22:08 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Uhm.. Det finnes ikke noe som heter "Operatorsøknad".. Bare VIP :P


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Operatorsøknad - 23porsche09
    « Svar #2 på: 29. Januar 2013, 09:14 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei Sebastian,

    Vi har ikke noen søknadsprosess for operatørstatus på denne serveren, alle ops utnevnes av admins basert på anbefalinger fra andre ops og spillere. Tidligere var dette basert på mail, idag benytter vi en egen hjemmelaget kommando ("/vote op") for dette. Når vi admins finner ut at serveren trenger flere ops så titter vi igjennom rankingen og bestemmer oss for hvem som bør få en sjanse.

    Den mest effektive måten å sanke positive stemmer er derfor å være aktiv på serveren og bidra til et positivt miljø. Som du sikkert vet finnes det mange måter å gjøre dette uten å ha tilgang til spesielle kommandoer. Nye spillere trenger gjerne bare råd og tips for å komme i gang, som f.eks. hvordan kommandoene /rg, /cp og /pe brukes.

    Spør gjerne her i forumet eller på serveren om det er noe du lurer på, ellers ligger det også en del bakgrunnsinformasjon på http://minecraft.atc.no


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.