Skrevet av Emne: Feil med "Hoppers"!  (Lest 4907 ganger)

Utlogget Hebelub

  • Minecraft-Operators
  • Wannabe
  • ***
  • Innlegg: 55
  • Karma: +4/-0
    • Vis profil
    • E-post
Feil med "Hoppers"!
« på: 04. Oktober 2015, 16:49 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Det er en feil med hopperene på serveren. Om du putter ett item i, så vil det være random hvor mange tick itemet bruker for å hoppe ett hakk. Selv om det normalt skal være 4. Dette skjer altså ikke på singleplayer eller andre servere jeg har testet det på.  :(
    Dette går ut over mange redstone ting for eksempel kan man lage flipfloper og shiftregistere av dem, som altså ikke funker nå. Compacte timere blir unøyaktige. Og også om du skal lage utelingsystem shops etc med hoppers, vil ikke det alltid funke heller. Man bruker også hoppers i for eksempel randomisere, som heller ikke altid fingerer ordentlig. Av og til går faktisk itemet i hopperen så fort forbi at ikke comparatoren reagerer. Det skal altså heller ikke skje i de testede tilfellene. (så sant man ikke plasserer 3 oppå hverandre som peker ned og comparatoren er i  mitten :P)
    Det har vert sån ganske lenge. Husker ikke akkurat hvor lenge, men omtrent ett år tror jeg.  :'(
    « Siste redigering: 04. Oktober 2015, 16:52 pm av Hebelub »


    Hebelub

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Feil med "Hoppers"!
    « Svar #1 på: 05. Oktober 2015, 11:50 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hopper glitches når man spiller online er en kjent feil i 1.8.x så vidt jeg kan se, dette tror jeg dessverre det er lite vi kan gjøre med.

    :-/


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.