Skrevet av Emne: Beklager  (Lest 6701 ganger)

Utlogget Cybersyn

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 2
  • Karma: +1/-0
    • Vis profil
    • localhost
Beklager
« på: 17. Februar 2015, 03:17 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg beklager på det dypeste kreft du fikk av å være vitne til de 1000 innleggene jeg la inn her på forumet da jeg var barn.

    For et halvt år siden gikk jeg gjennom innleggene mine, og ble lagt inn på mentalsykehus. I dag klarte jeg endelig å rømme, og bestemte meg for å få ut denne beklagelsen.

    Nei, jeg er ikke en 50 år gammel mann som står utenfor vinduet ditt hver midnatt slik moren din tenkte da du for 3 år siden gråtende viste henne hva jeg skrev.

    Beklager.
    « Siste redigering: 12. Mars 2015, 21:59 pm av BrutalOst »



    Utlogget Emilpoika

    • Minecraft-Operators
    • Guru
    • ***
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Beklager
    « Svar #1 på: 17. Februar 2015, 03:33 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Haha, kan du sitere et kroneksempel? :D


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Cybersyn

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 2
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • localhost
    Sv: Beklager
    « Svar #2 på: 17. Februar 2015, 11:14 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Selve kremen av kaka slettet jeg dessverreheldigvis for en stund siden, men vi vil alltid ha minnene... Om jeg ikke husker feil, startet jeg en poll der folk kunne stemme på om jeg skulle få bli operator. Pollen hadde bare alternativet "Ja". Jeg brukte masse tåpelige argumenter for at jeg skulle bli operator, ting som ikke hadde noe med det å gjøre i det hele tatt. Da jeg så at jeg fikk masse negativ (velfortjent) respons, påsto jeg at det hele var en parodi.

    Jeg visste alltid best. Hver dag i et år brukte jeg på å vise dette ved å starte diskusjoner og å klage på andres overposting, selv om det var jeg som sto for 50 % av innleggene på forumet. Jeg var på forumet 24/7, og jeg ble overlykkelig hver gang noen skrev noe på forumet, for da kunne jeg skrive 5 innlegg hvor jeg svarte på og kritiserte det de skrev, og da ville 5 nye poeng legges til i innleggstelleren min. Jeg skulle bli han som hadde mest innlegg av alle på forumet, for da ville de helt sikkert gjøre meg til operator. Og hvis jeg ble operator, kunne jeg få alt jeg ønsket meg i spillet ved å skrive inn en skråstrek og noen bokstaver.

    Når folk gikk lei av forumet og meg, tok det lengre tid mellom hver gang noen skrev noe, så jeg bestemte meg for å starte en poll der man kunne stemme for og imot CraftIRC. Med CraftIRC kunne jeg chatte med folk som spilte når jeg ikke hadde en PC tilgjengelig. Overraskende nok endte pollen 10-1 til CraftIRC, og jeg fikk ansvaret for å holde kanalen i gang. Jeg tenkte at dette var et stort steg på min vei til operator, men jeg misbrukte dette ansvaret ved å innføre en masse tåpelige IRC bots som plaget de som spilte, slik at jeg ikke skulle bli alene om å plage folk.

    (Ikke) bla noen sider tilbake i tid på http://forums.atc.no/index.php?action=profile;u=86;sa=showPosts;start=500
    « Siste redigering: 17. Februar 2015, 11:29 am av BrutalOst »



    Utlogget Emilpoika

    • Minecraft-Operators
    • Guru
    • ***
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Beklager
    « Svar #3 på: 17. Februar 2015, 13:27 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Good times.
    *Mimrer tilbake til mine egne mest aktive forum-perioder :)*


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Cybersyn

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 2
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • localhost
    Sv: Beklager
    « Svar #4 på: 18. Februar 2015, 01:14 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Bare lurte på om noen har noen tips til hvordan hoste en minecraft-server. Har hørt at Fragnet.net er ganske bra, men har ikke så veldig peil på sånt, er jo bare 11 år, da  :-\

    Og noe annet: sette opp et SMF-forum (jeg oxo). Har du noen tips om hva slags MySQL, PHP og FTP man kan bruke? prøver med Apache.

    og ikke si at jeg er utrolig proff på sånt til å være 11, det vet jeg faktisk fra før ;D 8) ;D
    "og ikke si at jeg er utrolig proff på sånt til å være 11, det vet jeg faktisk fra før ;D 8) ;D"
    "og ikke si at jeg er utrolig proff på sånt til å være 11, det vet jeg faktisk fra før ;D 8) ;D"
    "og ikke si at jeg er utrolig proff på sånt til å være 11, det vet jeg faktisk fra før ;D 8) ;D"
    "og ikke si at jeg er utrolig proff på sånt til å være 11, det vet jeg faktisk fra før ;D 8) ;D"
    wow, FML
    « Siste redigering: 14. August 2015, 22:49 pm av BrutalOst »