ATC Pjatt > ATC-Pjatt

Reklame???

(1/1)

Floyd-ATC:
Jeg har oppgradert forumet til SMF2 for å få inn reCAPTCHA og bekjempe spam, hvis det fortsetter å funke så bra som det ser ut kan det hende vi kan fjerne "godkjenning" av nye brukere sånn at det er lettere for folk å registrere seg.

En annen ting jeg eksperimenterer med er reklamebannere, som dere sikkert har lagt merke til. Foreløpig er de tomme men det endrer seg forhåpentligvis i løpet av få dager. Trafikken på forumet er neppe nok til å finansiere mer enn en pakke tyggegummi i året men alle monner drar.

Det som er viktig er at ikke dere prøver å "hjelpe til" ved å lage masse klikk eller andre dumme ting!

Bruk forumet akkurat som vanlig, ellers blir vi ganske enkelt svartelistet. For de av dere som bruker AdBlock eller lignende: Vit at jeg kjører AdBlock selv med verdens beste samvittighet. Du velger selv. Føler du for å bidra så legg inn nyttige ting i forumet. Har du både AdBlock, skrivesperre og for mye penger så har jeg lagt inn en donasjons-funksjon helt nederst på siden :-D

Emilpoika:

--- Sitat fra: Floyd-ATC på 24. August 2015, 17:22 pm ---Har du både AdBlock, skrivesperre og for mye penger så har jeg lagt inn en donasjons-funksjon helt nederst på siden :-D

--- Slutt sitat ---

First! (Ironisk nok på min bursdag, 24 aug)

Edit: Prøvde å legge til bildet av kviteringen (Både som PNG og JPEG, begge under 100bk i størrelse, men fukk kun feilmeldingen

"Lagringsområdet for opplastinger er ikke skrivbart. Ditt vedlegg eller din avatar kan ikke lagres."

Floyd-ATC:

--- Sitat fra: Emilpoika på 25. August 2015, 00:01 am ---First! (Ironisk nok på min bursdag, 24 aug)

--- Slutt sitat ---
Gratulerer :-P


--- Sitat fra: Emilpoika på 25. August 2015, 00:01 am ---Edit: Prøvde å legge til bildet av kviteringen (Både som PNG og JPEG, begge under 100bk i størrelse, men fukk kun feilmeldingen

"Lagringsområdet for opplastinger er ikke skrivbart. Ditt vedlegg eller din avatar kan ikke lagres."

--- Slutt sitat ---
Det var da pussig... sånn, kanskje det funker bedre nå?

Emilpoika:
*tester*

Edit: *Hurra!*
Nå er dette et velstående forum med en uoverskuelig formue ;)

Navigering

[0] Oversikt

Skift til full visning