Skrevet av Emne: Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??  (Lest 9706 ganger)

Utlogget Floyd-ATC

  • Livstidsdiktator
  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Karma: +12/-0
    • MSN Messenger - floyd@atc.no
    • Vis profil
    • floyd.atc.no
    • E-post
Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??
« på: 21. Desember 2008, 20:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Lastet ned GTA IV forleden. Det tok ganske lang tid, ettersom spillet veier inn rundt 16 gigabytes(!!) og deretter måtte jeg lete litt rundt for å finne en fungerende crack. Spillet bruker nemlig både SecuROM pluss en egenutviklet online-tjeneste som lager alle slags problemer.

    Tre dager tok det å finne en crack som lot meg starte spillet uten kopibeskyttelse. Lurer på hvor lang tid de har brukt på å LAGE kopibeskyttelsen, og hvor mange flere eksemplarer de hadde solgt uten denne beskyttelsen. Men det er ikke problemet mitt.

    3 frames per sekund og så alvorlige clipping-feil at man ikke kan se 10 meter foran seg, DET er problemet mitt. Hver for seg er problemene så store at spillet ikke lar seg spille, til sammen vitner de om at grafikkmotoren i spillet rett og slett ikke fungerer.

    Nå sitter jeg ikke akkurat med noen supermaskin; P4 2.4GHz, 1.5GB RAM, Asus P4S533 m/AGP4 og en nVidia GeForce 7600GS. Likevel kjører den andre moderne og "tunge" spill som Crysis, Farcry2 og Mass Effect helt greit på middels innstillinger.

    Heldigvis piratkopierer jeg ALLTID spill før jeg kjøper dem, dermed sparte jeg 399,- og veldig mye frustrasjon.


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Utlogget sorcerer

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 5
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - svein@jernhuset.no
      • Vis profil
      • Sveins hjørne
      • E-post
    Sv: Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??
    « Svar #1 på: 26. Desember 2008, 16:09 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • I dette tilfellet heter det "utvidet demo og forsøksperiode", ikke "piratkopi".

    God jul, forresten.

    //Svein


    Hi! I'm a .signature virus!
    Copy me into your ~/.signature to help me spread!

    Utlogget Lloyd-ATC

    • Administrator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 76
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??
    « Svar #2 på: 10. Januar 2009, 14:39 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg tror http://www.gamecopyworld.com har det meste (både cracks og trainere) for de fleste spillene inklusive GTA 4.


    Veni Vidi Castrate Ibita

    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??
    « Svar #3 på: 30. Juli 2011, 22:49 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ehh! Har prøvd og lastet ned en del Cracka spill. Eks Modern Warfare 2 osv. Som jeg senere kjøpt på min Xbox-360.


    """"I dette tilfellet heter det "utvidet demo og forsøksperiode", ikke "piratkopi".""""

    Der er jeg helt enig :)


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!

    Utlogget Lloyd-ATC

    • Administrator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 76
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??
    « Svar #4 på: 01. August 2011, 16:46 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ehh! Har prøvd og lastet ned en del Cracka spill. Eks Modern Warfare 2 osv. Som jeg senere kjøpt på min Xbox-360.


    """"I dette tilfellet heter det "utvidet demo og forsøksperiode", ikke "piratkopi".""""

    Der er jeg helt enig :)
    Og "sikkerhetskopi" kan også nevnes. "Ha orginalen selv" sier du? Nah... behøver vel ikke det vel?  ;)


    Veni Vidi Castrate Ibita

    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??
    « Svar #5 på: 02. August 2011, 08:20 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ehh! Har prøvd og lastet ned en del Cracka spill. Eks Modern Warfare 2 osv. Som jeg senere kjøpt på min Xbox-360.


    """"I dette tilfellet heter det "utvidet demo og forsøksperiode", ikke "piratkopi".""""

    Der er jeg helt enig :)
    Og "sikkerhetskopi" kan også nevnes. "Ha orginalen selv" sier du? Nah... behøver vel ikke det vel?  ;)

    Haha =)


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!

    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Også lurer de på hvorfor vi piratkopierer??
    « Svar #6 på: 16. August 2011, 11:46 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Lastet ned GTA San Andreas i går. Kjemp bra spill. Selv om det er litt gammelt da.

    Link : http://www.torrentdownloads.net/torrent/1652622974/GTA+San+Andreas

    Det jeg brukte var Utorrentz og når det var ferdig var det bare og Spille :D


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!