Skrevet av Emne: Store bygg på det nye kartet. (14.3.14->)  (Lest 3396 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Store bygg på det nye kartet. (14.3.14->)
« på: 07. April 2014, 11:50 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Nå som vi har nytt kart kan vi ha en ny tråd der vi kan poste bilder/warps til noen av de storslagende byggene på serveren. Legg gjerne til et innlegg hvis det er noe stort og flott du har bygd og vil dele med andre.
    I'll start!:

    Min moské er ferdig!
    Dette er et bygg jeg aldri ble ferdig å bygge på etter at jeg hadde startet på det gamle kartet.
    Nå har jeg imidlertid bygget den på en annen måte. Jeg har blant annet fordelen av å ha gjort mesteparten en gang allerede, men jeg har også lært meg to viktige WorldEdit-kommandoer ("/flip -p" og "/paste -a").
    Ble inspirert til å lage moskeen når Floyd hadde bygd den gigantiske katedralen hans. Den så forsåvidt ut som en katolsk Katedral, men ser fortsatt floyy ut. JEg bygde jo heler ikke katedralen fordi jeg er muslim (jeg er ateist), men fordi den ser bra ut, og det var jo allerede en katedral der.
    Legger til noen bilder og en oppfordring om at Floyd tar seg tid til å bygge/koipiere katedralen ;) :
    • Det første bildet er fra det dynamiske kartet. For å komme dit kan man warpe til Mo, Em_Mo, Em_Mosé, Em_Moske, Moske elller Moské
    • De to andre viser hvordan taket under den største kuppelen ser ut, målt mot hvordan jeg ser den med mine 32 blocks i render distance. Har vært litt vansklig å bygge når man kun har render distance på 2 chunks..


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Store bygg på det nye kartet. (14.3.14->)
    « Svar #1 på: 07. April 2014, 18:38 pm »
  • [applaud]1
  • [smite]0
  • +1


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.