RIght, i mangel av en "Ikke-minecraftrelatert pjatt"-tråd å skrive i får jeg vel bare lag et nytt innlegg for hver ikke-minecraftrelaterte innlegg jeg skal poste, i stedet for å bare skrive det i "Ikke-minecraftrelatert pjatt" osm ville spart oss for mange korte tråder.
Som jeg har nevnt tidligere:
Jeg, Amypia og Correcto skal til Karasjok å filme UKM i neste uke *yey* :|
Det blir en flerkameraproduksjon som skal streames, jeg står for grafikken. Og gjett hva: Alt skal gjøres på mac D:
Nå voknet jeg og correcto nettopp i Sapmi Motell, i dag begynner filmingen. Den skal livestreames, så dere kan følge med hvis dere finner linken
Gode nyheter:Grafikken (mitt ansvar) skal gjørespåen PC!
Dårlige nyheter: Det er en gammel PC ionstallert medwindows xp, med windows98-designetpå, og jeg får ikke lov til å endre noe...
Enda mer dårligenyheter: Det blir nok ikke mye spilling på minecraft i helgen, i morgen skal vi f.eks. begynne filmingen tidlig om morgenen, og avslutte med midnatt. *Yey*
Glemte å nevne at noe morsomt hendte i karasjok.
På slutten av arrangementet, da dommerne bestemte hvem som skulle videre, ble vi kontaktet av noen UKM-folk som fortalte at to av de i nettredaksjonen skulle være med videre til Trondheim. Jeg har kanskje ikke nevnt det tidligere, men klassen jeg går i er Medieproduksjonslina på høgskolen. Vi var tre studenter som er under 20 år, noe som var et av kravene for å kunne dra til Trondheim. Derfor drar jeg og Amypia til Trondheim i morgen. Oh joy!
UKM-arrangementet foregår i Trondheim spektrum, slik jeg har forstått det..