Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Hei, eg er synoyd.Eg begynte og for 1 og 1/2 år siden.Eg begynte på serveren for harryrabbit anbefalte den til meg.Eg vil bli VIP for og hjelpe andre.Eg synes at eg skal bli vip får da sleppe eg å spør en op om han kan set warp til meg når eg er uten en VIP.Eg kjenne Harryrabbit,Hyper5 og Galen410.Eg er snill å pleie å hjelpe andre når de har vondt.Eg har lest alle reglene og love at eg aldri skal bryte dem.Eg love at eg skal vise hensyn og ikke ødlegge og stjele.Eg love at eg skal ikke snakke stykt til noen og eg seie il andre at dei ikkje skal slenga dritEg love også at eg skal høra på opene og admins,og jeg skal ikke spame på forumet eller chaten.
Sitat fra: SpeedNinja på 11. April 2012, 13:59 pmSitat fra: skyer6 på 08. April 2012, 09:38 amSitat fra: kris08 på 21. Januar 2012, 11:42 amjeg heter kris08 på servern.Ikke skriv i denne tråden med mindre du er gjest og vil bli vip...Ikke skriv i denne tråden overhode. Skriv i "'Jeg vil bli VIP'-søknader"-tråden i forumet. Der er den nye malen (malen i denne tråden har mange feil, som jeg forteller om i det første innlegget i den tråden).Hvis en moderator kan gjøre den sticky, og kaste denne (på nytt), så ville det vært til stor hjelp for oss alle.
Sitat fra: skyer6 på 08. April 2012, 09:38 amSitat fra: kris08 på 21. Januar 2012, 11:42 amjeg heter kris08 på servern.Ikke skriv i denne tråden med mindre du er gjest og vil bli vip...
Sitat fra: kris08 på 21. Januar 2012, 11:42 amjeg heter kris08 på servern.
jeg heter kris08 på servern.
Hei eg er Synoydeg har spilt på serveren i 6mnd.Eg begynte på servern fordi Harryrabbit anbefalte den til megEg vil bli VIP for og hjelpe andre med VIP tingEg synes eg skal bli VIp får eg er snill og hjelper andreEg kjenner disse som spiller på serveren:Harryrabbit , galen410 og hyper5Eg er broren til tanamaqu, eg er god venn med harryrabbit.
Ikke skriv i denne tråden overhode. Skriv i "'Jeg vil bli VIP'-søknader"-tråden i forumet. Der er den nye malen (malen i denne tråden har mange feil, som jeg forteller om i det første innlegget i den tråden).Hvis en moderator kan gjøre den sticky, og kaste denne (på nytt), så ville det vært til stor hjelp for oss alle.