Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Stemmer totalt: 9
Ops: Jeg respekterer avgjørelsen deres uansett hva den blir, men jeg håper dere vet hva dere gjør.Dwarfbear: Det ville være hyggelig å få deg tilbake :-)
stemmer for unbaning vis det blir noen regler satt inn 1. Han må ha en tid som ikke op før han kan bli OP igjen (for å bevise at han faktisk har forandret seg)
Som admins forventer vi at operatører på serveren holder en høy standard i forhold til andre spillere. De er nøye utvalgt for å fremme et positivt og hyggelig miljø. Dessverre er det ikke alle som lever opp til oppgaven over tid. Etter å ha mottatt mange klager på Dwarfbear den siste tiden så har han nå etter flere advarsler mistet status som Op.
Har vært forventet lenge og har jo mista den engang før.
[...]/ban Asenona Grief/ban Gogglesweeper grief/ban Dwarfbear Greif
dwarfbear tempbannet 1 uke for spamming med /pe open
dwarfbear bannet for grief.Undersøker om mk har gjort noe i tilleg
Sitat fra: norwayguy på 03. Oktober 2011, 14:29 pmdwarfbear bannet for grief.Undersøker om mk har gjort noe i tillegJeg unbannet dem 1 eller 2 dager siden for å gi dem en sjanse. Dwarfbear har tydeligvis ikke lært.
dwarfbear bannet for kraftig grief
da måtte jeg bane dwarfbear for å grife i vanish modus kickan først man han ga seg ikke så banan
Så, hei hei. Lenge siden sist eller hva ATC peeps ? :-) Hva skjer ? Hvordan går serveren ? Noen nye kule folk som er der ? Nok småprat ?Ja, enig.Så, let's get down to buisness. Lurer på om det er noen sjanse for at jeg kunne blitt unbanna ? Lenge siden sist og har blitt en bedre person etter pilgrims reisen min til nærmeste kirke. Vet vi har hatt våre uenigheter og vi har kanskje ikke oppført oss så bra, men vi ønsker og komme tilbake :-)XOXO Dwarfbear. (Den alltid snille og god OP (som ikke er OP lenger, men once an OP always an OP) som alle elsker).PS. Har tatt på meg fin klærne bare for dere.
Ser ut til at det var meg, denne gangen.[...]Bruk malen, dwarf. - så får vi se hva som skjer.Sitat fra: Emilpoika på 29. Januar 2012, 22:29 pmFølg denne malen (laget av Smurfe, redigert litt av meg)Når du ble utestengt?Hvorfor tror du du ble bannet?Hvorfor du mener du skal bli unbannet?Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?-tror kun du glemte å vare på det siste punktet, men som en god kontroll-nazi insisterer jeg på at du må skrive den lille detaljen
Følg denne malen (laget av Smurfe, redigert litt av meg)Når du ble utestengt?Hvorfor tror du du ble bannet?Hvorfor du mener du skal bli unbannet?Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?
Jeg har fått flere klager også på misbruk av /tp og /god, med mange screenshots. Dwarfbear, tabbekvoten din er snart brukt opp.