Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Sitat fra: Floyd-ATC på 13. April 2011, 06:59 amMinecraft er i seg selv veldig ressurskrevende (bruker mye CPU og RAM) så det bør da enten kjøres separat på en maskin som takler det, eller du bør belage deg på å kun kjøre den for egen testing. Igjen, går ting for mye opp og ned så vil det skape irritasjon og frustrasjon, som gjør at spillerne fort velger seg et annet sted å spille.Fant ut akkurat det, kjørte en hMod b135 server på samme maskin som jeg spiller på. Den tok en og en halv spiller før hele maskinen focka seg opp. Har testet serveren litt med Hamachi IP. Hadde tenkt til å stæle søsteren min sin maskin for å kjøre serveren på, men den klarer ikke å kjøre Star Stable 2 på den en gang (ikke det at jeg spiller Star Stable), så da går det i hvertfall ikke an å kjøre en Minecraft Server på den. Selv Minecraft Classic 0.30 virker ikke. Den har 32 MB skjermkort, Pentium III, 512 MB RAM, Windows XP. Søsteren min sin, altså.Min har ATI Radeon HD 4200 128 MB skjermkort (støttet av Pixel Shader), AMD Phenom II x2 550 Processor, MMX, 3DNow (2 CPU's) = ~3.1 GHz, ca. 2 GB RAM, Windows XP Proffesional 2002 SP3.Skal prøve å få leid [Rettelse: Stjælt] en skolepc eller noe sånt, men det kan ta litt tid før jeg får fikset det. Så da bestemte jeg meg for å lage en hjemmeside imens. Men hva slags FTP skal jeg bruke? Har prøvd FileZilla, men skjønte ikke en dritt.
Minecraft er i seg selv veldig ressurskrevende (bruker mye CPU og RAM) så det bør da enten kjøres separat på en maskin som takler det, eller du bør belage deg på å kun kjøre den for egen testing. Igjen, går ting for mye opp og ned så vil det skape irritasjon og frustrasjon, som gjør at spillerne fort velger seg et annet sted å spille.
prøver MySQL Community Server. Men FTP/SCP sliter jeg litt med. "Host Name" er vel domene? men "Port"? og "username" og "Password? og "Private key file"?