Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Hacka eller ga bort passordet? Ganske sikker på at han ga bort passordet og da er det hans egen skyld
Kjenner dere skarbakgutt IRL?
Vi skal prøve å holde en viss takhøyde i et forum, så kanskje dere bør finne på noen litt mt detteer hyggelige argumenter enn det.
Både jeg og svuppe var på, snakka stygt og alt.
Sitat fra: BrutalOst på 26. Januar 2012, 15:29 pmVi skal prøve å holde en viss takhøyde i et forum, så kanskje dere bør finne på noen litt mt detteer hyggelige argumenter enn det.Enig, en person kan være en drittsekk IRL, men det betyr ikke nødvendig vis at personen ikke kan oppføre seg IG.Like vel mener jeg at dette:Sitat fra: Oozziizz på 25. Januar 2012, 19:27 pmBåde jeg og svuppe var på, snakka stygt og alt.-er all den gode argumenteringen vi trenger for å la han forbli bannet.jeg sier jo at jeg ikke sier at han skal bli unnbanna
Sitat fra: Oozziizz på 25. Januar 2012, 19:27 pmBåde jeg og svuppe var på, snakka stygt og alt.-er all den gode argumenteringen vi trenger for å la han forbli bannet.
Sitat fra: Emilpoika på 26. Januar 2012, 15:54 pmSitat fra: Oozziizz på 25. Januar 2012, 19:27 pmBåde jeg og svuppe var på, snakka stygt og alt.-er all den gode argumenteringen vi trenger for å la han forbli bannet.Det var skarsbakgutt, har faktisk aldri opplevd at han har snakket stygt.
Lær deg hvordan du bruker sitering(!!!!).Dessuten er dette emnet så gammelt at det mest sannsynlig allerede er gjort noe. Ordbruket dere bruker om hverandre er ikke særlig fint det heller.
Han ble med en gutt i klasen (ksarsbakkgutt) med besøk av en fetter (korbigutt). Han ødela litt så lot han de begynne og griefe. Han fulgte ikke med på alt de gjorde, så det kom nok litt stygt ut av kjeften deres.