Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Først og fremst. Å få en Op status er basert på antall annmeldelsefra andre spillere/OPer. (Hoved saklig OPer).Men jeg trur Floyd og Svuppe tenker over dette med omhu, altså det å få en annmeldelse som bare sier at: Denne personen burde bli OP. Sannsynelig ikke vil strekke til.Noen andre punkter man kan notere seg for å bli en OP er å hjelpe andre spiller jevnt og trutt. Det er mange nybegynnere der ute som ikke har en annelse om hva de kan eller ikke kan.Du må nesten ha tålmodighet nok til å sette egne prosjekter på hylla for en liten stund hvis det er andre på serveren som skulle hatt lit OP assistanse.Sett deg inn i reglene, lær deg dem. Det er ikke så vanskelige regler i grunn. Ha en fin holdnig og masing er ALDRI svaret. Hold deg til dette og kanskje du kan bli en av de fremtidige OPene.Dette er en OP i mine øyne Håper dette gav deg en slags innsikt om hva som skal til. Du kan også skrive "/help op" i spillet for flere detaljer. Rett på meg om jeg tar feil.-Haakon94
Servern trenger flere ops faktisk... Mange røde spillere lider(av blod?) av å aldri bli guest.~Natta!