Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Jeg har laget noen regionener (8, tror jeg) og jeg får beskjed om at jeg har laget maxgrensen for regioner, og må slette noen.Så jeg kan max lage ti tinge på serveren, for det er jo påbudt å beskytte ting? (Begrensningen på regioner er jo på 30000, ikke særlig stort, så man må noen ganger lage flere regioner for å besklytte en base)Jeg har heller ikke lov til å slette regioner...
Skal det være pvp på i The End? så man kan drepe hverandre der?
Du er restricted Tror jeg. Promoter deg
>pex group restricted list06:54:07 [INFO] restricted are member of:06:54:07 [INFO] Group restricted's permissions:06:54:07 [INFO] 1) group.restricted (own)06:54:07 [INFO] 2) stargate.use (own)06:54:07 [INFO] 3) whoplugin.who (own)06:54:07 [INFO] 4) modifyworld.chat (own)
[...]Merk at de inntil videre har mulighet til å bygge, dette kommer til å endres så snart vi har rutiner for /promote på plass.
Er stuck i Nether, sitter fast i en portal eller noe sånt :S Fint om noen kunne fikse det, jeg kommer meg ikke inn på serveren i det hele tatt..
I The End og The Nether så kan du legge ut en seng så høyreklikke på den så sprenger den. Jeg bare lurte på om det er lov eller om det skal gå ann siden det ikke er lov med TNT og sprenging av det.
Så vidt jeg vet skal det være meningen i Nether og The End