Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Man kunne jo brukke npc traider. Her er hvordan. / npc create navn-på-npc Så /toggle trader Så /trader sell blockID:hvor-mange-av-blocen pris:hva (husker ikke om pris elle hva var først men prøv så ser dere hus hva er med block ID). Så høyre eller venstre klikke husker ikke vilken så kan man se invetoryen til npc øverst putt det den dkal selge inder og lokk. Så maten og handle høyre eller venstre klikk husker ikke vilken så kommer inentoryen til npc opp ta ut det du vil ha og det vil automatisk ta fra din invetory.Vis skrive feil må jeg beklage skriver på ipod. lirer på mer om npc som foreksempel healer elller andre ting bare og spøre meg! Det med skrivefeil, det var veldig mange.Prøv å skrive litt mere forståelig
Forstod ikke helt poenget med det innlegget, HalleH.
Sitat fra: Emilpoika på 18. Februar 2012, 15:21 pmForstod ikke helt poenget med det innlegget, HalleH.Det skjedde vist noe gærnt, jeg skrev de to nederste linjene
Jeg mener det er riktig å gi oss andre spillere tilgang til enkelte byggematerialer som vi ikke har tilgang til på samme måte som dere OP's.
Det er jo lit dumt at op/admin skal bestemme det de har jo tilgang på /give