Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
En viktig opplysning: "/vanish"-kommandoen til OPS fungerer annerledes enn før, på den måten at den nå genererer lynnedslag og drit. Dette problemet skyldes at vedkommende bak VanishNoPacket er en idiot som ikke forstår at sånt må kunne deaktiveres i konfig-filen og ikke bare baseres på et delvis fungerende rettighetssystem. Fikses så snart jeg finner en løsning som fungerer.
Det samme gjelder farger i /who, om enn indirekte. DJdur var innom via TeamViewer men ble stående fast, men når vi først var igang så fant jeg løsningen og fikk det til å funke. Fikser tilsvarende funksjonalitet i resten av pluginene mine i morgen tenker jeg. God natt :-)
private static PermissionManager pex = null;
pex = null;
pex = PermissionsEx.getPermissionManager();
private String groupByPlayername(String playername, String worldname) { if (pex != null) { PermissionUser user = pex.getUser(playername); if (user != null) { String[] groupnames = user.getGroupsNames(); if (groupnames.length >= 1) { return groupnames[0]; } } } return "(none)"; } private String prefixByGroupname(String groupname, String worldname) { if (pex != null) { PermissionGroup group = pex.getGroup(groupname); if (group != null) { return group.getPrefix(); } } return ""; } private String suffixByGroupname(String groupname, String worldname) { if (pex != null) { PermissionGroup group = pex.getGroup(groupname); if (group != null) { return group.getSuffix(); } } return ""; }
Kan du ikke vise gammel og ny kode? Nysgjerrig...