Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Når begynte du å spille på serveren?-ca 1 og en halv måned siden.Er du en fast spiller på ATC?-Spiller nesten hver dag!Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)-ja litt vanskelig men ja.
Når begynte du å spille på serveren?Cirka 9-10 dager sidenEr du en fast spiller på ATC?JaHar du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)Ja jeg godtar alle regleneMVH _Martin1999_
Hei !Jeg Begynte på Atc for ca en uke siden Ja jeg spiller hver deg (1-3 timer)Ja jeg har satt meg inn i reglene og er VELDIG enig
Når begynte du å spille på serveren? jeg begynnte å spile 2uker siden, jeg føler for at jeg har spilt lenge nok for å lært alle reglene Er du en fast spiller på ATC? jeg ble en fast spiller etter første dag på denne servern, fordi : det er en fin byggeserver (litt survial)servern har alle kits som trengs, positve op'er som hjelper og admin jeg likker også VELDIG på vilken måte vi kan få tilgang med hjelp med pe'er, servern har også gode plugins som fører til servern til det beste. Har du satt deg inn i reglene? ja jeg har gjort det, og lover på det beste at jeg ikke skal bryte jeg heter yokompis123 )
Hei jeg Heter DIDOSK.Jeg begynte på serveren for 3 Måneder.Ja jeg er fast spiller (banned nå men send søknad)Ja jeg har godkjent VIP reglene å de andre Regele