Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Han ble bannet for å bryte seg inn i EmilPoika sin kjeller...Hvorfor han mener han skal bli unbannet? Fordi at han kan spille med søstra og akkallabom(irl venn.)Ps. Han viste ikke at kjelleren var der.
/ban the_creeper1000 Grief lb-proof <-- Han griefet faktisk etter å ha brytt seg inn i min egen kjeller :s
[...]jeg husker at det var på 2011.
[...] jeg var i nether [...]
ku997 StjelingZaid87 Stjeling(Container history fra 24/25 februar)
[...]da stjal joyjoy98 mange ting fra meg og ble aldri bannet,[...]
[...]vist jeg blir unbannet skal jeg putte tingene tilbake til chestene[...]
Sitat fra: Zaid87 på 27. Februar 2012, 15:21 pmmen værsåsnill kan du barre gji meg en sjanse jeg kan også gji han tinga tilbake vis du vil vist jeg blir unbanned og jeg skal aldri gjøre det igjenVi kan bruke rollback til å gi tilbake ting, så det er allerede gjort. [...]
men værsåsnill kan du barre gji meg en sjanse jeg kan også gji han tinga tilbake vis du vil vist jeg blir unbanned og jeg skal aldri gjøre det igjen
[...]skal prøve å aldri i hele mitt liv å griefe i denne serveren[...]
mhm vis du ser at du tok ting fra en publik kiste kjønner jeg ikke hvorfor du er banet fordi den er publick betyr at den tilhører alle,
Sitat fra: Zaid87 på 27. Februar 2012, 15:07 pmjeg fant en chest som ikke var private og jeg tokk tingDette er stjeling. Desverre kan vi ikke regne med at alle klarer å beskytte alle kistene sine på to dager, derfor var det flere kister som fortsatt er public.Like vel er stjeling ikke lov på serveren, og setningen din er nermest definisjonen på å stjele.
jeg fant en chest som ikke var private og jeg tokk ting
fistofdestiny bannet for glitching og regelbrudd
[14:30:40] Norwayguy: han glitcha
[...] du er den beste op'endeg som en konge.[...]