Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
DU griefet, du er bannet, og forblir bannet. End of discussion.
Jeg ble utesteng for å banne som jeg har angret for så lenge når alle vennene mine spiller på serveren blir jeg så lei fordi jeg ble bannet.
Følg denne malen (laget av Smurfe, redigert litt av meg)Når du ble utestengt?Hvorfor tror du du ble bannet?Hvorfor du mener du skal bli unbannet?Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?
Dette er en tråd der du kan søke om å bli unbannet, og muligens få svar.
Hei jeg er fistofdestiny,når du ble bannet? 6 månter sidenhvorfor du ble bannet? fordi jeg gikk in i pvp når jeg ikke skullehvem bannet deg? norwayguyhar du lest malen? jamed venlig hilsenfistofdestiny
Hei sann. Min minecraft bruker heter Fisering.Tid: Jeg husker ikke helt nøyaktig når jeg ble banna men det begynner å bli veeeldig lang tid siden nå.Ansvarlig: NorwayguyGrunn: Jeg gikk rundt med en venn jeg kjenner på ekte og han griefa og jeg ble sett med han og jeg ble beskyldt.Hva vil du: Jeg vil gjerne bli unbanna. Jeg synes jeg ikke burde være banna for noe jeg ikke gjore.Hvis jeg blir unbanna blir jeg veldig takknemlig. Jeg liker serveren veldig mye og har savna og spille på den.Jeg bruker dersom min venn sin bruker akkurat nå siden jeg ikke kunne bli godkjent av noen på forumet med brukernavnet, Fisering.
Hei dette er DIDOSK.Jeg griefa Harryabit,skyer6.Å lover og ikke gjøre det igjen.Jeg skrev På et skilt.-Her bor sexeren-Men jeg lover å ikke gjøre det igjen.Dette var DIDOSK.Å jeg ønsker å bli pardonet.