Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Hei.jeg har blit bannet for stygt språk bruk jeg beklager så mye jeg over drev litt ;( jeg er lei meg kan jeg bli unbanet.made by largo90
lorentsry ble bannet på grunn av en hackerdato: 2012-09-28 15:30jeg ønsker meg de bannet ____________________________________med venlig hilsen DJrasus/lorentsry
Hei, det er Andreas1020. Jeg har blitt bannet fra atc for griefing bak et hus, Jeg kan holde tre løfter om dere unbaner meg 1. Aldri griefe2. Være snill3. Hjelpe andre Håper dere svarer fort Mvh andreas1020
Følg denne malen (laget av Smurfe, redigert litt av meg)Når du ble utestengt?Hvorfor tror du du ble bannet?Hvorfor du mener du skal bli unbannet?Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?I tillegg får du en sjanse til å forklare din side av saken, og spørre om detaljer rundt vedtekten. Dersom du bare skal klage, kan du like godt la være - slike poster vil ikke bli besvart, og ødelegger enhver sjanse for oppheving av utestengelsen.-Skriv pent!
Er bannet for grifing og vet ikke hva det er
Når du ble utestengt? 2 år sidenHvorfor tror du du ble bannet? missbruk av creative, som jeg ble unbanna av... vis du leter på forumet finner du grunnen og videre..Hvorfor du mener du skal bli unbannet? jeg har lært leksa, dette er den eneste jeg har greifet på så si som jeg husker, så jeg at jeg ikke skal det mer har beggynt å respektere andre og deres Minecraft liv, med at jeg har en høy rank på en anna server
[...]Dere er tempbannet i 30 dager fra 2012-09-23 15:58