Skrevet av Emne: IRC var en fiasko, men hva med SSH?  (Lest 18380 ganger)

Utlogget Cybersyn

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 2
  • Karma: +1/-0
    • Vis profil
    • localhost
Sv: IRC var en fiasko, men hva med SSH?
« Svar #15 på: 14. August 2015, 22:47 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har kokt i hop en klasse som implementerer Permissible, OfflinePlayer, CommandSender og Conversable. Dessverre klarer den ikke å avfyre events som AsyncPlayerChatEvent og PlayerCommandPreprocessEvent fordi de trenger et Player-objekt. Bortsett fra det mangler det bare å få SecureChat-brukere til å dukke opp i spillerlisten, slik at andre plugins kan få tak i dem gjennom Bukkit. Her står jeg bom fast. Det ser ut som alle plugins som vil ha noe med dem å gjøre må få tak i dem gjennom et eget API for SecureChat. Hvis det blir for dumt, får jeg heller ta en titt på ProtocolLib eller noe sånt :(