Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Wow, bringer tilbake minner å browse dette forumet
Har hatt en del problemer med internettleveransen de siste ukene [...]
Sitat fra: Floyd-ATC på 08. November 2018, 09:55 amHar hatt en del problemer med internettleveransen de siste ukene [...]Håper det ordner seg. Har selv hatt (heldig vis mindre enn andre) min andel krangler med internettleverandører.Håper det ordner seg
Sitat fra: Emilpoika på 13. November 2018, 21:54 pmSitat fra: Floyd-ATC på 08. November 2018, 09:55 amHar hatt en del problemer med internettleveransen de siste ukene [...]Håper det ordner seg. Har selv hatt (heldig vis mindre enn andre) min andel krangler med internettleverandører.Håper det ordner seg Og da ser jeg at det dynamiske kartet er oppe igjen
System errorerror: mkdir /: File exists at /usr/local/share/perl5/HTML/Mason/Compiler/ToObject.pm line 112.context: unable to open file code stack: /usr/share/perl5/vendor_perl/Carp.pm:100/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:156/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:132/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:132/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:132/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:132/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:132/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:132/usr/share/perl5/vendor_perl/File/Path.pm:114/usr/local/share/perl5/HTML/Mason/Compiler/ToObject.pm:112/usr/local/share/perl5/HTML/Mason/Interp.pm:437/usr/local/share/perl5/HTML/Mason/Request.pm:1127/usr/local/share/perl5/HTML/Mason/Request.pm:1041/usr/local/share/perl5/HTML/Mason/Request.pm:1239/home/floyd/public_html/minecraft.atc.no/autohandler:28raw error
Heyall! long time no see, hehe bringer minnner å browse forumet her..Lurer enda om folk her er aktive fremdeles, og er serveren oppe å går?
mrthewil brukeren min er bannet, så jeg får vel skrive søknad om unban på forumet og be?