Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
ja jeg ble og banna.jeg vet at jeg griefa litt men jeg ble bare så irritert av alle beskyldninger.og jeg mener at jeg heller kunne blitt jaila i noen dager.
Sitat fra: caseih på 17. April 2011, 01:38 amja jeg ble og banna.jeg vet at jeg griefa litt men jeg ble bare så irritert av alle beskyldninger.og jeg mener at jeg heller kunne blitt jaila i noen dager.Du griefa!Ikke kom her Og skrik
Sitat fra: sosselars på 18. April 2011, 20:30 pmSitat fra: norwayguy på 17. April 2011, 23:25 pmSitat fra: caseih på 17. April 2011, 01:38 amja jeg ble og banna.jeg vet at jeg griefa litt men jeg ble bare så irritert av alle beskyldninger.og jeg mener at jeg heller kunne blitt jaila i noen dager.Du griefa!Ikke kom her Og skrik Ikke kom her å skrik*Norwayguy*Nei, faktisk skrev oys riktig. HER og SKRIK er to forskjelige verb, så da blir det HER OG SKRIK. Men hvis du skal bruke Å må det være Å SKRIKE.Hilsen uperfekt perfektsjonist - BrutalOst
Sitat fra: norwayguy på 17. April 2011, 23:25 pmSitat fra: caseih på 17. April 2011, 01:38 amja jeg ble og banna.jeg vet at jeg griefa litt men jeg ble bare så irritert av alle beskyldninger.og jeg mener at jeg heller kunne blitt jaila i noen dager.Du griefa!Ikke kom her Og skrik Ikke kom her å skrik*