Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Stargate virker også med iConomy, så man må (hvis Floyd vil) betale for å reise med Stargate.
Sitat fra: norwayguy på 05. Mai 2011, 22:30 pmSitat fra: BrutalOst på 03. Mai 2011, 22:31 pmStargate virker også med iConomy, så man må (hvis Floyd vil) betale for å reise med Stargate.Det har ikke vært så kultNei, det var jo bare et eksempel på en av mange plugins som virker med iConomy.
Sitat fra: BrutalOst på 03. Mai 2011, 22:31 pmStargate virker også med iConomy, så man må (hvis Floyd vil) betale for å reise med Stargate.Det har ikke vært så kult
Sitat fra: norwayguy på 05. Mai 2011, 22:41 pmSitat fra: BrutalOst på 05. Mai 2011, 22:33 pmSitat fra: norwayguy på 05. Mai 2011, 22:30 pmSitat fra: BrutalOst på 03. Mai 2011, 22:31 pmStargate virker også med iConomy, så man må (hvis Floyd vil) betale for å reise med Stargate.Det har ikke vært så kultNei, det var jo bare et eksempel på en av mange plugins som virker med iConomy. Okles mer her: Sv: WANTED!
Sitat fra: BrutalOst på 05. Mai 2011, 22:33 pmSitat fra: norwayguy på 05. Mai 2011, 22:30 pmSitat fra: BrutalOst på 03. Mai 2011, 22:31 pmStargate virker også med iConomy, så man må (hvis Floyd vil) betale for å reise med Stargate.Det har ikke vært så kultNei, det var jo bare et eksempel på en av mange plugins som virker med iConomy. Ok
SignCommands virker med iConomy, f. eks. :Kode: [Velg]PlayerDo:$10; /time day;Change todaytime. Da vil man kunne betale 10 iConomy-money, for at det skal bli dag.Les mer om:SignCommands (Canary hMod Forums)SignCommands (Canary Forums)SignCommands (Hey0 Forums) [Broken Link]SignCommands (Minecraft Forums)
PlayerDo:$10; /time day;Change todaytime.
Sitat fra: norwayguy på 06. Mai 2011, 17:03 pmSitat fra: BrutalOst på 06. Mai 2011, 12:52 pmSignCommands virker med iConomy, f. eks. :Kode: [Velg]PlayerDo:$10; /time day;Change todaytime. Da vil man kunne betale 10 iConomy-money, for at det skal bli dag.Les mer om:SignCommands (Canary hMod Forums)SignCommands (Canary Forums)SignCommands (Hey0 Forums) [Broken Link]SignCommands (Minecraft Forums)leste det gadd du å lese alt!? , gadd ikke jeg når jeg skulle bruke den på serveren min . det gikk galt
Sitat fra: BrutalOst på 06. Mai 2011, 12:52 pmSignCommands virker med iConomy, f. eks. :Kode: [Velg]PlayerDo:$10; /time day;Change todaytime. Da vil man kunne betale 10 iConomy-money, for at det skal bli dag.Les mer om:SignCommands (Canary hMod Forums)SignCommands (Canary Forums)SignCommands (Hey0 Forums) [Broken Link]SignCommands (Minecraft Forums)leste det
Sitat fra: norwayguy på 07. Mai 2011, 13:28 pmSitat fra: BrutalOst på 07. Mai 2011, 11:55 amSitat fra: norwayguy på 06. Mai 2011, 17:03 pmSitat fra: BrutalOst på 06. Mai 2011, 12:52 pmSignCommands virker med iConomy, f. eks. :Kode: [Velg]PlayerDo:$10; /time day;Change todaytime. Da vil man kunne betale 10 iConomy-money, for at det skal bli dag.Les mer om:SignCommands (Canary hMod Forums)SignCommands (Canary Forums)SignCommands (Hey0 Forums) [Broken Link]SignCommands (Minecraft Forums)leste det gadd du å lese alt!? , gadd ikke jeg når jeg skulle bruke den på serveren min . det gikk galt jeg er en noliferhehe, akkurat det hadde jeg som achievement på serveren min, den het NoLifer og gikk ut på å spille på serveren i 48 timer
Sitat fra: BrutalOst på 07. Mai 2011, 11:55 amSitat fra: norwayguy på 06. Mai 2011, 17:03 pmSitat fra: BrutalOst på 06. Mai 2011, 12:52 pmSignCommands virker med iConomy, f. eks. :Kode: [Velg]PlayerDo:$10; /time day;Change todaytime. Da vil man kunne betale 10 iConomy-money, for at det skal bli dag.Les mer om:SignCommands (Canary hMod Forums)SignCommands (Canary Forums)SignCommands (Hey0 Forums) [Broken Link]SignCommands (Minecraft Forums)leste det gadd du å lese alt!? , gadd ikke jeg når jeg skulle bruke den på serveren min . det gikk galt jeg er en nolifer
...Uansett Økomomi hvorfor trenger vi det? My bedre å bytte å med f.eks iConomy blir det sikkert mye korrupsjon