Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Lagg _
Edit: TRY TO NOT LAUGHhttp://thebest404pageever.com/swf/head_clapping.swf
Fant ut at vi har disse smilyene, men fant ikke ut hvordan man kunne sette dem inn med hjelp av :) :') :( osv...
Hvordan fant du de?
Sitat fra: BrutalOst på 19. Mars 2012, 14:44 pmSitat fra: mad_croc99Ok her om dagen var jeg i PVPSå slåss jeg med ett par OPerJeg tok dem så klart, Men då ble en OP altså Solve94 sintHan slayet meg med en CommandOg så kom en OP (Smurfe) til og tok tinga mine, som nekter å gi tilbakeOg jeg hadde verdifulle ting som tok meg uker å få tak i ...Jeg var ikke engang i PVPDem bør fader med skjerpe seg !"OP" betyr egentlig "Original Poster" som egentlig er deg selv Nei brutalost op står får over powered.
Sitat fra: mad_croc99Ok her om dagen var jeg i PVPSå slåss jeg med ett par OPerJeg tok dem så klart, Men då ble en OP altså Solve94 sintHan slayet meg med en CommandOg så kom en OP (Smurfe) til og tok tinga mine, som nekter å gi tilbakeOg jeg hadde verdifulle ting som tok meg uker å få tak i ...Jeg var ikke engang i PVPDem bør fader med skjerpe seg !"OP" betyr egentlig "Original Poster" som egentlig er deg selv
Ok her om dagen var jeg i PVPSå slåss jeg med ett par OPerJeg tok dem så klart, Men då ble en OP altså Solve94 sintHan slayet meg med en CommandOg så kom en OP (Smurfe) til og tok tinga mine, som nekter å gi tilbakeOg jeg hadde verdifulle ting som tok meg uker å få tak i ...Jeg var ikke engang i PVPDem bør fader med skjerpe seg !
Smokey, må du virkelig poste overalt i forumet når du ikke har noe interessant å komme med?
Burde ikke servern bli oppgradert snart?En som heter Kristav på servern har sakkt at bukkit er oppgradert for lenge lenge siden.Servern er jo helt konge bra! Man kan jo ikke la det være sonn med bare to tre stykker innpå det blir jo bare kjedelig synes jeg da.