Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Litt utvidet info om hvordan skrive en søknad:Disse feltene skal du fylle ut:Hva heter du på serveren?Når begynte du å spille på serveren?Hvorfor begynte du på serveren? (Formål)Hvorfor vil du bli VIP?Hvorfor synes du at du skal bli VIP?Hva har du bidratt med for serveren? (Byggverk etc. - Vi steller ikke dette som krav, men det er jo interresant å vite )Kjenner du noen andre som spiller på serveren?Litt om deg selv?Og nederst i søknaden din, skal du skrive disse linjene:Jeg har lest alle reglene og samtykker at jeg aldri skal bryte dem.Jeg samtykker at jeg skal vise hensyn, og ikke ødelegge eller stjele.Jeg samtykker at jeg ikke skal snakke stygt til/om noen, og at jeg ikke skal slenge dritt.Jeg samtykker også at jeg skal høre på operatorene og administratorene, og jeg skal ikke spamme ned forumet eller chatten.Jeg samtykker at jeg kan norsk folkeskikk.Etter at du har skrevet søknaden, kan du presentere deg selv i tråden "Presentasjon av Spillere", om du vil.Du skal ikke dele personopplysninger du ikke føler deg komfortabel med å dele. Ingen skal presse deg til å gi bort personopplysninger!
Hva heter du på serveren?: tramp0linebmx1Når begynte du å spille på serveren?: En gang rundt da Oozziizz startet, Men jeg har ikke spilt så mye. Men har begynt og spilt litt nå.Hvorfor begynte du på serveren? (Formål): Fordi Oozziizz sa den var braHvorfor vil du bli VIP?: Fordi jeg vil hjelpe folk.Hvorfor synes du at du skal bli VIP?:Fordi jeg vil hjelpe folk, sette warp etc.Hva har du bidratt med for serveren? (Byggverk etc. - Vi steller ikke dette som krav, men det er jo interresant å vite ): Jeg har eegetlik ikke gjort så mye..Kjenner du noen andre som spiller på serveren?: Ja, Oozziizz og OleDahling (Som er banned)Litt om deg selv?: Jeg er en sporty gutt, spiller en del fotball. Sitter liksom ikke hele tiden på pcen
Hei! Jeg heter Ters01 jeg begynte og spille på serveren 2. juni 2011. Jeg begynte og spille på serveren fordi jeg så ipen på nettet.Jeg vil bli VIP så jeg slipper og mase på OPer/ADMINS om og sette warp og lignene. Jeg syntes jeg skal bli VIP fordi jeg har spilt her en stund og spiller her veldig ofte. Jeg har ikke akkurat bidratt med noe. Jeg kjenner noen som spiller her : Ters04 SuarezOgRenier 1234mar1234 (Banna). Jeg er veldig glad i og hjelpe andre og liker og bygge. Jeg oppfører meg ordentlig.Jeg har lest alle reglene og samtykker at jeg aldri skal bryte dem.Jeg samtykker at jeg skal vise hensyn, og ikke ødelegge eller stjele.Jeg samtykker at jeg ikke skal snakke stygt til/om noen, og at jeg ikke skal slenge dritt.Jeg samtykker også at jeg skal høre på operatorene og administratorene, og jeg skal ikke spamme ned forumet eller chatten.Jeg samtykker at jeg kan norsk folkeskikk.
Litt utvidet info om hvordan skrive en søknad:Disse feltene skal du fylle ut:Hva heter du på serveren?Når begynte du å spille på serveren?Hvorfor begynte du på serveren? (Formål)Hvorfor vil du bli VIP?Hvorfor synes du at du skal bli VIP?Hva har du bidratt med for serveren? (Byggverk etc. - Vi steller ikke dette som krav, men det er jo interresant å vite Blunker)Kjenner du noen andre som spiller på serveren?Litt om deg selv?Og nederst i søknaden din, skal du skrive disse linjene:Jeg har lest alle reglene og samtykker at jeg aldri skal bryte dem.Jeg samtykker at jeg skal vise hensyn, og ikke ødelegge eller stjele.Jeg samtykker at jeg ikke skal snakke stygt til/om noen, og at jeg ikke skal slenge dritt.Jeg samtykker også at jeg skal høre på operatorene og administratorene, og jeg skal ikke spamme ned forumet eller chatten.Jeg samtykker at jeg kan norsk folkeskikk.Etter at du har skrevet søknaden, kan du presentere deg selv i tråden "Presentasjon av Spillere", om du vil.Du skal ikke dele personopplysninger du ikke føler deg komfortabel med å dele. Ingen skal presse deg til å gi bort personopplysninger!
Jeg har lest alle reglene og samtykker at jeg aldri skal bryte dem.Jeg samtykker at jeg skal vise hensyn, og ikke ødelegge eller stjele.Jeg samtykker at jeg ikke skal snakke stygt til/om noen, og at jeg ikke skal slenge dritt.Jeg samtykker også at jeg skal høre på operatorene og administratorene, og jeg skal ikke spamme ned forumet eller chatten.Jeg samtykker at jeg kan norsk folkeskikk.