Skrevet av Emne: UKM i Trondheim!  (Lest 5347 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Minecraft-Operators
  • Guru
  • ***
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
UKM i Trondheim!
« på: 21. Juni 2012, 18:53 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • RIght, i mangel av en "Ikke-minecraftrelatert pjatt"-tråd å skrive i får jeg vel bare lag et nytt innlegg for hver ikke-minecraftrelaterte innlegg jeg skal poste, i stedet for å bare skrive det i "Ikke-minecraftrelatert pjatt" osm ville spart oss for mange korte tråder.

    Som jeg har nevnt tidligere:
    Sitat
    Sitat
    Jeg, Amypia og Correcto skal til Karasjok å filme UKM i neste uke *yey* :|
    Det blir en flerkameraproduksjon som skal streames, jeg står for grafikken. Og gjett hva: Alt skal gjøres på mac D:
    Nå voknet jeg og correcto nettopp i Sapmi Motell, i dag begynner filmingen. Den skal livestreames, så dere  kan følge med hvis dere finner linken 
    Gode nyheter:Grafikken (mitt ansvar) skal  gjørespåen PC!
    Dårlige nyheter: Det er en gammel PC ionstallert medwindows xp, med windows98-designetpå, og jeg får ikke lov til å endre noe...
    Enda mer dårligenyheter: Det blir nok ikke mye spilling på minecraft i helgen, i morgen skal vi f.eks. begynne filmingen tidlig om morgenen, og avslutte med midnatt. *Yey*

    Glemte å nevne at noe morsomt hendte i karasjok.
    På slutten av arrangementet, da dommerne bestemte hvem som skulle videre, ble vi kontaktet av noen UKM-folk som fortalte at to av de i nettredaksjonen skulle være med videre til Trondheim. Jeg har kanskje ikke nevnt det tidligere, men klassen jeg går i er Medieproduksjonslina på høgskolen. Vi var tre studenter som er under 20 år, noe som var et av kravene for å kunne dra til Trondheim. Derfor drar jeg og Amypia til Trondheim i morgen. Oh joy!

    UKM-arrangementet foregår i Trondheim spektrum, slik jeg har forstått det..


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget DJdur

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 94
    • Karma: +0/-0
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    Sv: UKM i Trondheim!
    « Svar #1 på: 21. Juni 2012, 20:01 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg må komme og se, maybe møte pojken! :D



    Utlogget Emilpoika

    • Minecraft-Operators
    • Guru
    • ***
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: UKM i Trondheim!
    « Svar #2 på: 21. Juni 2012, 20:43 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Gud, det blir merkelig. Spillerne Emilpoika og Amypia, begge snart 20, møter en operatør på serveren som er ti år yngre enn dem selv.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv: UKM i Trondheim!
    « Svar #3 på: 21. Juni 2012, 21:01 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Kan jo kanskje vurdere å møte opp selv. Hvordan kan jeg enkelt kjenne dere igjen isåfall? :)



    Utlogget Lloyd-ATC

    • Administrator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 76
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: UKM i Trondheim!
    « Svar #4 på: 22. Juni 2012, 17:39 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Emilpoika, vi har faktisk et forum her som heter ATC-pjatt. Denne tråden her hører hjemme i det forumet. Husk at ATC-pjatt ikke har noe med Minecraft å gjøre.


    Veni Vidi Castrate Ibita