Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
jeg "griefet" egentlig ikke. Logbook lyver. Jeg så i noen KISTER til en venn også skulle jeg ta vare på noen ting til han så ikke noen kom og stjal dem. Hvorfor jeg mener jeg vil bli unbanned: Fordi,jeg griefet ikke jeg stjal ikke men passet på noe.Og det ble så kjedelig å spille minecraft fordi jeg aldri fant en bra server igjen.Jeg ble bannet av speedninja og jeg har skrevet søknad før men prøver igjen.Håper du har tatt deg god tid til å lese igjennom denne unban-søknaden.og jeg vet at det står jeg er unbannet for grief, men jeg synes det er litt feil informasjon.Med vennelig hilsen ExtrationEdit:Og jo, foresten jeg ble bannet av SpeedNinja tror jeg.
Hei, jeg ble bannet i år i februar og søker unban.Jeg ble banned for griefing. Jeg for min del synes jeg har vært banned lenge nok, jeg griefa kanskje 2 blokker.Tror jeg ble banna av SpeedNinja.M.v.HExtration
Sitat fra: Extration på 03. Juni 2012, 18:43 pmHei, jeg har blitt bannet for griefing, jeg så bare i en kiste og tok ikke noe. Og dagen etter ble jeg bannet men det var i fjord så jeg søker unban fordi dette er en veldig bra server og spille på, synes jeg.Ettersom at dette er feil-informasjon (ban-dato) må jeg nok desverre si nei til denne unbannen helt til du kommer opp med en lang og god forklaring på hva som har skjedd og hvorfor du skal unbannes.PS: Å si at serveren er veldig bra hjelper ikke saken mye spør du meg
Hei, jeg har blitt bannet for griefing, jeg så bare i en kiste og tok ikke noe. Og dagen etter ble jeg bannet men det var i fjord så jeg søker unban fordi dette er en veldig bra server og spille på, synes jeg.
Extration, du er bannet for griefing, ikke stjeling. JEg syns like vel at det er på sin plass å nevne at vi kan se om du fjerner noe fra en kiste, så du blir ville aldri blitt bannet bare på grunn av anklager eller spekulasjoner.Du ble bannet 24. februar i år, av speedninja. Det blir i såfall opp til han om du skal unbannes.
Knut_The_greate, Extration, Nyan_meh, Gakkare, Kjetil1881 og berit68 - griefing - LB confirmed (ekxtremt mye grief etter det problemet med serveren) :s
Følg denne malen (laget av Smurfe, redigert litt av meg)Når du ble utestengt?Hvorfor tror du du ble bannet?Hvorfor du mener du skal bli unbannet?Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?
Dette var på grunn av cioldo og ramo som hacket, ramo ga creative til cioldo og gikk av. [...] Så det meste var ramo's skyld.
[...]Så kom cioldo til meg og satte diamond blocks overalt,jeg ville stoppe ham men creativen var fortsatt på. Han kunne ikke stenge av [...]
[...]så jeg tenkte, jeg kunne jo lage enchanting rom. Så fikk jeg bokhyller av ham og så ble jeg bannet. [...]
Jeg prøver ikke i det hele tatt jeg er bare skitdårlig på å fortelle historier.Og forresten jeg sa ifra i privat melding før dette at de drev med creativ, jeg er så lettbevegelig iblant.Jeg ville at han skulle sette ut bokhyller.Jeg var desperat etter xp fordi jeg må ha silk touch pickaxe for å lage isbane, jeg trengte ikke diamonds fo jeg hadde allerede nok av det, det var nesten som om det var ubrukelig da.
Edit: Det er muliogheter for at ban-en blir gjort til en tempban [...] i dette tilfellet. -Mer om det senere.