Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Men hvordan skal man finne tilbake alt det man har bygget? når man ikke her noen warps dit? og de er langt vekk og du ikke husker warpen
Sitat fra: argh99 på 21. Februar 2012, 22:49 pmMen hvordan skal man finne tilbake alt det man har bygget? når man ikke her noen warps dit? og de er langt vekk og du ikke husker warpen Som Floyd nettop forklarte så kan du ikkje warpa til plassen din, men viss du leite på karte ( http://minecraft.atc.no/kart.html ) så e de ein måte eller du kan skriva /home i chaten
Inntil de viktigste tingene er beskyttet så er ALT beskyttet. Forhåpentligvis er vi klare igjen i løpet av morgendagen.
Sitat fra: Floyd-ATC på 21. Februar 2012, 22:26 pmInntil de viktigste tingene er beskyttet så er ALT beskyttet. Forhåpentligvis er vi klare igjen i løpet av morgendagen.Dvs. Hvis noen har laget en kiste full av /give ting (ikke det at jeg har gjort det selv), så burde denne bli beskyttet.Hva om vi sier at reionen "world" fjernes på torsdag/fredag. Blit litt tidlig/travelt å få gjort det i dag..
Sitat fra: Emilpoika på 22. Februar 2012, 00:28 amSitat fra: Floyd-ATC på 21. Februar 2012, 22:26 pmInntil de viktigste tingene er beskyttet så er ALT beskyttet. Forhåpentligvis er vi klare igjen i løpet av morgendagen.Dvs. Hvis noen har laget en kiste full av /give ting (ikke det at jeg har gjort det selv), så burde denne bli beskyttet.Hva om vi sier at reionen "world" fjernes på torsdag/fredag. Blit litt tidlig/travelt å få gjort det i dag..Min menig:Det er jo nesten alt for lenge.da ingen bygging, ingenting og gjøre på ATC da :/Det eneste og gjør da er og se seg rundt
Det eneste og gjør da er og se seg rundt
Lei av å bli drept i spawn nå, hvem vil se film?