Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Hva er galt med et lite banneord som faen? Hører det jo daglig. Banning er en del av hverdagen og kan ikke forhindres. Egentlig bare diskriminerende ord som burde sensures synes ihvertfall jeg.
Hvem?
Morder, du vet hva jeg ville gjort hvis jeg var på da. Speedninja-du vet bedre.SPAM kan være greit hvis de på serveren ikke har noe i mot det. Når en spiller klager, derimot. Da burde dere vise såppas mye høflighet å holde kjeft..
Sitat fra: Morder269 på 25. Februar 2012, 01:04 amHvem?Mrthewil
Sitat fra: Emilpoika på 24. Februar 2012, 10:48 amMorder, du vet hva jeg ville gjort hvis jeg var på da. Speedninja-du vet bedre.SPAM kan være greit hvis de på serveren ikke har noe i mot det. Når en spiller klager, derimot. Da burde dere vise såppas mye høflighet å holde kjeft..Emil, vi hadde det gøy og koste oss og ingen klaget over det, men når GameMusic klaget stoppet vi alle og etter det "truet" han oss med å legge det til på forumet (ikke at vi følte oss truet), men når man blir irritert etter at vi har stoppet og så begynner med trusler som dette burde du heller legge deg enn å ta det ut på oss.
Sitat fra: Floyd-ATC på 24. Februar 2012, 09:30 amSpam klokka 2 på natta engasjerer meg ikke.Eg har bilder der dei hålde på tidligare på kvelden der OP's seie ting dei ikkje sko ha sakt f.eks F**n
Spam klokka 2 på natta engasjerer meg ikke.
Hva faen? Du sier at det skal være barnevennlig for de på 10 år og så sier du at om jeg ikke banner så oppfører jeg meg ikke som en 10 åring.
Hva er galt med et lite banneord som faen? Hører det jo daglig.
Banning er en del av hverdagen og kan ikke forhindres. Egentlig bare diskriminerende ord som burde sensures synes ihvertfall jeg.
Vanish bruker Spout og skal i teorien hindre serveren fra å sende koordinater til klienten for usynlige ops.