Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Så da er det på en måte noen som får OP statusen hannes?
Dere som har sett videoen som Morder delte, kan dere se at der han dør av TNT'en, står det [N] Added new waypoint [Koordinater]Ville bare nevne dette for eg synest det er veldig alvorligt med Hack client, trossalt. Dere banna meg for det. Her er linken: http://www.youtube.com/watch?v=U9quir4OOb4Dere vil se det 0:52 sekunder i videoen.[Følte bare for å informere, han trykket vel på H for å gjemme GUI'en til klienten]
står det [N] Added new waypoint [Koordinater]veldig alvorligt med Hack client.
Så i din verden er Rei's minimap det samme som en Hack-Client? Du overdriver til dimensjoner her XD
Det er ikke bare for tull, eg sier at du fortjener en straff siden du bruker en hack client.Er ganske sikker på hvor du fant den, og eg kan nesten alt om klienten.Som sagt, eg ble banna for hack client, hvorfor skal ikke du bli det?
Hva er det å teste på den da?Om man kan fly på servere uten NoCheat? Ja!Om man kan bruke X-Ray? Ja!Om man kan bruke hacks på serveren? JA! Lett, ingen plugins som hindrer hacks.
Sitat fra: mrthewil2000 på 27. Februar 2012, 20:43 pmHva er det å teste på den da?Om man kan fly på servere uten NoCheat? Ja!Om man kan bruke X-Ray? Ja!Om man kan bruke hacks på serveren? JA! Lett, ingen plugins som hindrer hacks.Jeg føler du snakker veldig negatvit nå...