Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Det kan godt hende at du tror at jeg ikke ville gi de tilbake.Men jeg ser ikke vitsen og stjele når man er operatør, og kan spawne.Og dette her får du ta med solve, det var han som drepte deg.Og jeg holdt det jeg lovet, gidde deg tinga som jeg fikk, etter jeg spiste.
Meg å Solve har hatt problemer før,Han rollbacket halve byen min & Harry sinNoe han sier skal fikse men som aldri blir fikset..
Ops bør rett og slett ikke delta i PvP ettersom vi vet at folk blir grinete når de får bank av en op. Selv om man selv vet at man ikke har gjort noe galt så VIL det bli sutring.
jeg døde av en Command
Og jeg hadde verdifulle ting som tok meg uker å få tak i ...
Sitat fra: mad_croc99 på 18. Mars 2012, 11:21 amjeg døde av en CommandJa, det er ikke sånn det burde være, operatører skal ikke bruke /slay på folk på den måten, men like vel:Sitat fra: mad_croc99 på 18. Mars 2012, 09:59 amOg jeg hadde verdifulle ting som tok meg uker å få tak i ...Y U NO leave them at home instead?
Hvordan tror du jeg forventer at en OP skal skrive /slay mad_Croc99
Kan vi ikke si det så enkelt som at dere OP's må bruke sunn fornuft, ingen OP fordeler og items skaffet uten å spawne de i PvP?
Jeg blei bare så irritert når du slo meg en gang med sverde å jeg døde