Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
DJdur suger til å bygge og han er op .
Godt sagt Morder Men du ser egentleg hvem som har meld seg på.. og hvem som ønsker og bli OP med og bygge seg til det TIP: ingame ( Lust og bli Moderator? hjelp andre spillere :-) )
Vel jeg har bynt å bygge veldig veldig masse, å joyjoy har bygget litt med meg. Men svuppe eller floyd kan dere komme på å velge dekoreringen også kan jeg si det til en op til å gjøre det.[EDIT] jeg bare spørr noen ops om å gjøre det kult
.. Men tror dere virkelig vi har blitt ops av og bygge? Dere tror ganske feil..
Spawn var helt tomt så det ble gitt byggetillatelse for ops innenfor området. Nå er det ikke lenger en ødemark og vi kan koste på oss å bli litt fine på det. Her er hva jeg foreslår: Området stenges for alminnelig bygging. Ops vil fremdeles teknisk sett ha rettigheter men bygger ingenting nytt rett ved spawn. Svuppe og undertegnede siler og flytter på ting. Bygg som ansees å ikke være imponerende nok flyttes vekk fra spawn eller slettes, alt ettersom hva eier(e) ønsker. Bygg som skal flyttes TIL spawn bør være spesielt imponerende (det bør være tydelig at det ligger mye arbeid bak) og ved flytting til spawn så vil opprinnelig eier si fra seg eiendomsrett til bygget og overdra det til admins.Så er spørsmålet: Går vi for brede avenyer med parkområder og signalbygg, eller en tettbygd "by" med trange gater? For at byggverk virkelig skal komme til sin rett bør de etter min mening ha litt luft og terreng rundt seg, ikke helt flatt som ei pannekake og stå så tett at man ikke får et ark i mellom.
(det bør være tydelig at det ligger mye arbeid bak)
Sitat fra: Floyd-ATC på 26. Juni 2012, 23:55 pm(det bør være tydelig at det ligger mye arbeid bak)La oss flytte hele den kinesiske muren inn i spawn