Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
det spørmålet der er like dumt som det du kom med morder, selvfølgelig fikk vi ikke creative for funn. Vi fikk det for at vi skal få letre tilgang til å hjelpe folk å det skal creative inn på serveren etter vært.
[21:32:20] Smurfe: Hvorfor skal jeg gidde, du kan heller vente på et svar fra Floyd[21:32:54] Smurfe: Du er bare misunnelig. [21:32:58] Morder269: Nope[21:33:00] Smurfe: Jo.[21:33:08] Morder269: Å bygg med WE e crap[21:33:21] Smurfe: For deg, ja. Men ikke for oss
Fra nå av er det altså tillatt å gi VIP creative-flagg på regioner. Det er viktig at når/hvis flagget skal FJERNES igjen så SKAL regionen sjekkes for blokker som kan misbrukes. Til dette formålet har Ops nå fått tilgang til WorldEdit, og jeg forutsetter at dere setter dere inn i hvordan "/region pick", "/count" og "//replace" fungerer.
Vis det er sutring over at opene ikke skall ha fordeller fram for vip på bygging og for hjelping, synnes jeg verden er veldig uretferdig. hvorfor får vi har det bra når 90 prosent av verden lever dåligre? hvorfor har røke rå til stor bått når jeg ikke har det?? Hvorfor får er ikke jeg konge i norge? sånn kan man forsette med, verden er uretferdig uanset hvor du går. At vi oper har fordeler når deg gjelder å bygge har ikke noe sælig å si med tanke på tiden vi bruker til å hjelpe folk osv. litt fordeler må vi få.husk at vip har flerre mulligheter enn en som er gjest. Jo høyre man er i systemer jo bedre blir det med enkelte ting å jo mer ansvar må man ta. sånn er bare verden bygd opp dessvere morder.
Meningen med WE er først og fremst å kunne løse konkrete problemer med Creative, rydde vekk søppel og kanskje kjøre restore i liten skala, men det ville være latterlig firkantet om de ikke samtidig fikk fylle vanndammer eller kopiere småområder også når de har vist at de ikke misbruker tilliten ved å ødelegge for andre.
Er det meningen ops (eller jeg selv for den saks skyld) skal bruke WE til å bygge med? Nei. Er det forståelig at man av og til bruker det når man først har det? Jeg forstår det i alle fall, for jeg (mis)bruker det selv når det er kjedelige, repeterende oppgaver som ellers ikke hadde blitt gjort.
Selvsagt er det da urettferdig at ikke alle andre gis muligheten til å bygge i samme skala, derfor er jeg stadig på jakt etter måter å gi spillerne på serveren bedre verktøy. LimitedCreative var et forsøk på dette, og jeg har ikke gitt opp. På en eller annen måte skal vi få det til.