Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Et problem er at Craftbukkit ikke kan lastes ned lenger, den vil heller ikke bli utviklet lenger :/Det blir (heldigvis) utviklet Sponge da http://www.spongepowered.org/
(...)Flyttingen vil også innebære et ganske stort driftsavbrudd i slutten av april men det kommer jeg tilbake til når den tid nærmer seg.
Dessuten har 1.11 også kommet ut, for 117 dager siden. Det er nok ikke lenge til før 1.12 også kommer. At serveren fortsatt er på 1.8 er nok en veldig stor grunn til at folk ikke er på den lengere. (Har ikke sett folk på den på måneder...) :/
Sitat fra: argh99 på 20. Oktober 2016, 20:31 pmOi! Lenge siden sist det har skjedd noe i denne tråden nå Ja, men det er jo ikke mye aktivitet på serveren heller Selv har jeg alltid forumet åpent i en fane på maskinen. -Til og med nå! Gamle vaner er vond å vende.Men da er jeg vel en av de få (eneste?) som fortsatt får med seg at noen poster i forumet rett etter de har gjort det?Floyd er vel kansje en av de som er oftest innne, regner jeg med?
Oi! Lenge siden sist det har skjedd noe i denne tråden nå
Sitat fra: Hebelub på 11. Mars 2017, 15:14 pmDessuten har 1.11 også kommet ut, for 117 dager siden. Det er nok ikke lenge til før 1.12 også kommer. At serveren fortsatt er på 1.8 er nok en veldig stor grunn til at folk ikke er på den lengere. (Har ikke sett folk på den på måneder...) :/Stemmer nok det du sier, ja.Er som vi duskuterte i fjord:Sitat fra: Emilpoika på 20. Oktober 2016, 23:00 pmSitat fra: argh99 på 20. Oktober 2016, 20:31 pmOi! Lenge siden sist det har skjedd noe i denne tråden nå Ja, men det er jo ikke mye aktivitet på serveren heller Selv har jeg alltid forumet åpent i en fane på maskinen. -Til og med nå! Gamle vaner er vond å vende.Men da er jeg vel en av de få (eneste?) som fortsatt får med seg at noen poster i forumet rett etter de har gjort det?Floyd er vel kansje en av de som er oftest innne, regner jeg med?La oss ta en liten test, og se hvem som svarer først (etter meg)
Jeg tror faktisk det er mulig til å sette opp spigot-1.9 servere allerede https://www.spigotmc.org/wiki/buildtools/
Jepp nå har 1.12 også kommet. Linken til argh sier at 1.12 allerede kan settes opp.