Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Når begynte du å spille på serveren?-Jeg begynte å spille på ATC sin server sommeren 2011, men har spilt minecraft siden 22. sep.2010Er du en fast spiller på ATC?-Jeg spiller minecraft da jeg har tid og spiller fast på denne serveren, men i den siste tiden (2mnd) har jeg vert veldig opptatt med skole og eksamener.Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)-Jeg har satt meg inn i reglene og forstår dem fult ut, samt konsekvensene hvis jeg bryter dem (kommer ikke til å skje)MVH Marius Egeland
Godag mine venner, jeg er SmokeyNaruto og jeg vil bli vip.Jeg begynte og spille i atc ca. 1 til 3 månder siden.Jeg er en fast atc spiller.Jeg har lært reglene fult og jeg lover att jeg skal aldri bryte dem.Med venlig hilsenSmokeyNaruto
Når begynte du å spille på serveren?- Jeg begynte for ca. 1,5 måned siden.Er du en fast spiller på ATC?-Jeg er en fast spiller og spiller omtrent vær dag, og enda mer i helgene Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)-Ja, jeg har satt meg inn i reglene og kan de utenat MVH Miniski123