Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Ja, og dette svarer ikke på hvor lenge han har spilt.Sitat fra: BobKenneth på 30. Juli 2012, 18:49 pmEr du en fast spiller på ATC? Så godt som allerede. Har en fullt dreven miksturbutikk, og er mye aktiv i byggingen av fjelldalen.
Er du en fast spiller på ATC? Så godt som allerede. Har en fullt dreven miksturbutikk, og er mye aktiv i byggingen av fjelldalen.
Når begynte du å spille på serveren? Begynte forrige uke.
Sitat fra: Morder269 på 30. Juli 2012, 22:53 pmJa, og dette svarer ikke på hvor lenge han har spilt.Sitat fra: BobKenneth på 30. Juli 2012, 18:49 pmEr du en fast spiller på ATC? Så godt som allerede. Har en fullt dreven miksturbutikk, og er mye aktiv i byggingen av fjelldalen.Det har du rett i, men det gjør derimot dette:Sitat fra: BobKenneth på 30. Juli 2012, 18:49 pmNår begynte du å spille på serveren? Begynte forrige uke. Personlig vil jeg nevne at jeg er imot denne besluttningen, jeg syns det er urettferdig mot andre spillere som får beskjed om å vente til de minst har spillt én måned, for å så gi VIP til en spiller som har vært innom serveren noen ganger i én uke..
jeg har spilt der mer en 3 måneder.Håper dere likte søknaden min.
Du sa i innlegget 16. August 2012 at du hadde spillt i et halvt år, og nå sier du 1,5 år? Uansett har du jo vært med i forumet i over to måneder, så du har da spillt minst så lenge.Ikke dobbeltpost, masing om å bli VIP hjelper ikke.Vi får se, jeg vil gjerne sjekke at du faktisk klarer å lage en region/petition uten hjelp.-Dette kan en hver OP kontrollere, så du trenger ikke nødvendigvis vente på akkurat meg;)
[...]Jeg har spilt på serveren siden 28. Mars.[...]Vel, jeg er en fast spiller!
For å gjøre søknadsprossesen så rask som mulig bruker vi denne malen:Når begynte du å spille på serveren?Er du en fast spiller på ATC?Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)
Hey, Ainamii Her! Jeg er en fast spiller på Atc-serveren!Har spilt siden 14.juli.2012 og spiller så ofte jeg kan Jeg prøver å gjøre reglene(Noen ganger glemmer jeg at jeg ikke kan sette ut vann)