Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Søknad av The_creeper1000:Når begynte du å spille på serveren?siden såsirka januar 2012Er du en fast spiller på ATC? ja,men spilte på en annen server mens jeg var bannaHar du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet) ja,og jeg skal aldri griefe igjenog jeg kan beskytte og lage petition
Når begynte du å spille på serveren?Er du en fast spiller på ATC?Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)
Sitat fra: Emilpoika på 11. Mars 2012, 13:33 pmNår begynte du å spille på serveren?Er du en fast spiller på ATC?Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)Jeg begynte før Emilpoika, jeg introduserte serveren til han. Dermed er jeg deres Gud.Jeg spiller på ATC nå og da, jeg spiller ikke på noen andre servere enn ATC.Med noen variasjoner har jeg satt meg inn i de fleste reglene.
det er noen galt når jeg logger inn derfor bruker jeg broren min sin bruker d er meg EmmaLM10! Når begynte du å spille på serveren? ii april i fjor!Er du en fast spiller på ATC? jepp spiller her en time dagelig(har ikke lov og spille mere!)Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet) jepp er nå en gjest!
Jeg har veldig lyst til å bli vip, har vurdert det en stund og synes at nå er tiden inne.Jeg har spilt i rundt 2 måneder på atc, rundt det tror jeg. En god venn av meg viste meg ATC og jeg bare må si at det er en av de beste serverne jeg har vært inne på. Spiller minst 7 ganger hver uke, klarer ikke la være.Jeg kan nesten alle reglene utenat og er forberedt på det som skulle være:)Mvh marthevholm
hei apollon13 her jeg ønsker å bli vip.jeg er 13 år og bor i rennebu liker å spille minecraft å bygge mange hus på ATC serveren
Sitat fra: apollon13 på 22. Oktober 2012, 19:56 pmhei apollon13 her jeg ønsker å bli vip.jeg er 13 år og bor i rennebu liker å spille minecraft å bygge mange hus på ATC serveren Bruk riktig mal
For å gjøre søknadsprossesen så rask som mulig bruker vi denne malen:Når begynte du å spille på serveren?Er du en fast spiller på ATC?Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet, http://goo.gl/nVbZb)
Jeg heter nusse99 jeg tror jeg har spilt i fem dagerJa jeg er fast spiller på ATC.Og ja jeg har satt meg inn i reglene-Hilsen nusse99