Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Når begynte du å spille på serveren?- eg begynte for 1/2 månder siden.Er du en fast spiller på ATC?-spiler ofte men har haft pc crash så ikke så my men er mye på i helgene! Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)-ja har lest reglene så de sitter som automatisk:D
Når begynte du å spille på serveren? Om jeg ikke tar helt feil, så begynte jeg i september 2012. Er du en fast spiller på ATC? Ja, jeg er det. Har du satt deg inn i reglene? Ja, jeg har satt meg inn i reglene.
Her kan du søke om å blir VIP. Det kan ta tid, men å mase forsinker bare prosessen.Dette kriteriene for å bli vip:1. Bygg ting.2. Snakk med andre spillere og lær deg reglene.3. Registrer deg i forumet. (Med nøyaktig samme navn som minecraft-brukeren din, da blir du registrert raskere)4. Ikke mas!5. VIP-status gis til faste spillereEkslusiv edit: For å bli VIP bør du ha spilt mer enn én måned.VIP-status er egentlig mes symbolsk, de eneste tingene som endrer seg er fargen på navnet ditt, og at du har tilgangen til /setwarp. Det er også et logisk steg på veien til å bli OP.For å gjøre søknadsprossesen så rask som mulig bruker vi denne malen:Når begynte du å spille på serveren? (Det er forrresten ikke lurt å lyve. En OP kan sjekke når du joinet serveren med f.eks "/seen nusse99. Dette kan du også sjekke selv. Som sagt, "For å bli VIP bør du ha spilt mer enn én måned.")Er du en fast spiller på ATC?Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet, http://goo.gl/nVbZb)(Dette innebærer at du skal kunne /cp, /rg og /pe)[/list]
Hei, jeg heter Basismusa(kall meg Basis)Jeg begynte å spille sommeren 2012.Jeg er en fast spiller som følger reglene:)