Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Lager et eget emne angående det jeg.
Siden ikke Speed tar avgjørelsen, blir du slippet innpå serveren i en liten prøve tid.Du starter som restricted i noen dager, får å se humøret ditt, og så guest.Så får du skrive Vip søknad senere.Men hva heter du på minecraft?
kan jeg vær så snill og bli unbannet, jeg var bare i pvp og norwayguy sa at jeg skule gå ut og jeg var inne allerede så han permbanet meg.håper jeg blir unbannet fordi dene serveren ig en annen er di eneste brae som jeg vet.med venlig hilsen fistofdestiny ps.håper jeg blir unbanet
Sitat fra: fistofdestiny på 24. Februar 2012, 16:39 pmhei.Jeg vil bli unbannet, fordi jeg har ikke gjordt noe galt mot noen jeg ble bannet agrunna jeg var i PVP.Jeg vet ikke hvorfor jeg ble bannet, fordi PVP er et sted alle kan være,Og Norway sa til alle å gå ut av PVP når jeg var der, dereter når han kom bannet han meg, akkuratt når jeg skule gå.Så Pls unbann meg, jeg har ikke gjordt noe galdt.MVAFistofdestinyBannen din ble forverret til permanent pga. språkbruk og mye masing om unbann.
hei.Jeg vil bli unbannet, fordi jeg har ikke gjordt noe galt mot noen jeg ble bannet agrunna jeg var i PVP.Jeg vet ikke hvorfor jeg ble bannet, fordi PVP er et sted alle kan være,Og Norway sa til alle å gå ut av PVP når jeg var der, dereter når han kom bannet han meg, akkuratt når jeg skule gå.Så Pls unbann meg, jeg har ikke gjordt noe galdt.MVAFistofdestiny
håper jeg blir unbannet fordi dene serveren ig en annen er di eneste brae som jeg vet.
ps.håper jeg blir unbanet
Sitat fra: fistofdestiny på 28. Februar 2012, 14:41 pmkan jeg vær så snill og bli unbannet, jeg var bare i pvp og norwayguy sa at jeg skule gå ut og jeg var inne allerede så han permbanet meg.håper jeg blir unbannet fordi dene serveren ig en annen er di eneste brae som jeg vet.med venlig hilsen fistofdestiny ps.håper jeg blir unbanetNEI DU BLIR IKKE UNBANNET
Sitat fra: norwayguy på 28. Februar 2012, 16:05 pmSitat fra: fistofdestiny på 28. Februar 2012, 14:41 pmkan jeg vær så snill og bli unbannet, jeg var bare i pvp og norwayguy sa at jeg skule gå ut og jeg var inne allerede så han permbanet meg.håper jeg blir unbannet fordi dene serveren ig en annen er di eneste brae som jeg vet.med venlig hilsen fistofdestiny ps.håper jeg blir unbanetNEI DU BLIR IKKE UNBANNEThva er vitsen til og si det, du er op du må være snill, man har ikke loft til og skrive med caps lock og det gjeller med alle det betyr ikke at du kan bare skrive med caps lock bare fordi du er en op. og du faktisk bryr deg ikke om en spiller som kan kanskje faktisk kan gjøre serveren bra eller hjelpe folk, fordi jeg hjelpet masse, jeg griefet ikke, jeg banna ikke, så va er vitsen til og permanent banne meg.
alt jeg vil er og bli unbannet.