Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Dere klager å klager på stor bokstav osv. Fist burde vel få skrive akkuratt som han vil...Uten at dere kommer å klager?
vel vel, det er ingenting jeg kan gjøre så jeg skal la det vøre og ikke bry meg om denne serveren lenger. og dette sal bli mitt akkurat siste innleg og vist jeg blir unbannet er det ikke men sånn blir det da. har hat gøy i serveren men ikke når jeg ble bannet. hade jeg har nå glemt denne serveren.
dere trenger ikke og bry dere om meg, glem meg jeg spiller ikke i atc mer.
hade jeg har nå glemt denne serveren.
glem meg jeg spiller ikke i atc mer.
Uten at dere kommer å klager?
Sitat fra: fistofdestiny på 01. Mars 2012, 20:01 pmalt jeg vil er og bli unbannet.Hørt om punktum og stor forbokstav? (Det er det eneste jeg gidder å kommentere, du vet at du ikke blir unbannet.)
alt jeg vil er og bli unbannet.
Sitat fra: MrTheWil på 02. Mars 2012, 17:11 pmSå dere klarer ikke å lese noe som ikke er skrevet skikkelig med stor bokstav?Har du lest igjennom innleggene hans, og bare lagt merke til "stor bokstav"-feilene? O.o
Så dere klarer ikke å lese noe som ikke er skrevet skikkelig med stor bokstav?
Sry, de innleggene var litt på kanten, men er lei av alt maset om å bli unbannet etter man har fått klar beskjed om at man ikke blir unbannet. Det er spam.
Riktig, du får sende mail til Floyd. Da kan han whiteliste deg via mcbans.com.
Men jeg har et spørsmål. Når joyjoy stjal fra meg hvorfor ble han ikke bannet jeg ble bannet for å stjale men når joyjoy stjal fra meg og han ble ikke bannet trodde jeg det var lovt.så er det ikke litt uretferdig