Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Vet ikke hvorfor, men nå når jeg går til Em_1 i spawn eller warper dit så klikker hele serveren :s Den har gjort det 4-5 ganger på rad de siste 7 minuttene..
Sitat fra: Emilpoika på 20. August 2013, 00:03 amVet ikke hvorfor, men nå når jeg går til Em_1 i spawn eller warper dit så klikker hele serveren :s Den har gjort det 4-5 ganger på rad de siste 7 minuttene..Logget inn, og var med Em_1. Den lastet én chunk, og serveren klikka. -Uten å starte opp igjen.
Sitat fra: Emilpoika på 20. August 2013, 14:01 pmSitat fra: Emilpoika på 20. August 2013, 00:03 amVet ikke hvorfor, men nå når jeg går til Em_1 i spawn eller warper dit så klikker hele serveren :s Den har gjort det 4-5 ganger på rad de siste 7 minuttene..Logget inn, og var med Em_1. Den lastet én chunk, og serveren klikka. -Uten å starte opp igjen.Tydeligvis ikke startet enda...
Det er ikke bare meg. "hermanlo" logget inn på serveren (ser det på det dynamiske kartet) og serveren er nede.Dette er et alvorlig problem. Hva er det i spawn som får alt til å klikke?
Ikke vær redd for å sende meg en SMS hvis den er nede i mer enn etpar minutter og det ikke står noe i forumet. Ikke sikkert jeg har tid eller mulighet til å gjøre noe med det, men det skader uansett ikke.
Ramo? "Det er èn utvei"... "krasje serveren" (noe i den duren)Var denne krasjen tilfeldig? xD
Har sendt melding til Floyd, kan ta litt tid ettersom han har bedre ting å ta seg til, men den åpner nok snart (kanskje noen timer eller i morgen?)
Sitat fra: SpeedNinja på 30. August 2013, 16:29 pmHar sendt melding til Floyd, kan ta litt tid ettersom han har bedre ting å ta seg til, men den åpner nok snart (kanskje noen timer eller i morgen?)Fikk du noe svar?