Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Kjør vanilla server midlertidlig da.
Det er oppdaget en seriøs bug i Bukkit og jeg venter på en hotfix.Kode: [Velg]20:54:20 [SEVERE] Unexpected exceptionjava.lang.ClassCastException: net.minecraft.server.TileEntityFurnace cannot be cast to net.minecraft.server.TileEntityChest at net.minecraft.server.TileEntityChest.h(TileEntityChest.java:127) at net.minecraft.server.TileEntityChest.h_(TileEntityChest.java:177) at net.minecraft.server.World.cleanUp(World.java:1112) at net.minecraft.server.MinecraftServer.h(MinecraftServer.java:460) at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:374) at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:417)Restart av serveren hjelper ikke, må ha en fix. Beklager...
20:54:20 [SEVERE] Unexpected exceptionjava.lang.ClassCastException: net.minecraft.server.TileEntityFurnace cannot be cast to net.minecraft.server.TileEntityChest at net.minecraft.server.TileEntityChest.h(TileEntityChest.java:127) at net.minecraft.server.TileEntityChest.h_(TileEntityChest.java:177) at net.minecraft.server.World.cleanUp(World.java:1112) at net.minecraft.server.MinecraftServer.h(MinecraftServer.java:460) at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:374) at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:417)
Serveren har vært "nede" en stund nå. Grunnen til at jeg sier "nede", er fordi serveren er oppe, men at man ikke kan logge seg inn igjen etter å ha logget seg ut.Angrer virkelig på at jeg skulle skifte texture pack
Kanskje restart MineCraft..?
Det var oppe etter å ah vært "nede" en halv times tid. Det var ingen som kunne logge seg på. Dette vet jeg fordi det var andre som hadde det samme problemet. (Jeg kunne fortsatt bruke IRC for å undersøke)