Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Yalla valla!Lenge siden jeg har vert innom på serveren og forumet, men jeg husket denne tråden og tenkte jeg kunne lage det offline, så nå har jeg startet å lage ett stort spawn sted hvor det skal være statuer av adminene (og kansje de modene fra min tid på serveren) men for det trenger jeg skinet deres.det er også høye stolper hvor det står ATC nedover på.
Washington D.C ble nevnt en gang for lenge siden... mange signalbygg og monumenter rundt en stor åpen plass... jeg kunne være villig til å flate ut for noe sånt :-)
Sitat fra: Floyd-ATC på 21. Desember 2010, 21:57 pmWashington D.C ble nevnt en gang for lenge siden... mange signalbygg og monumenter rundt en stor åpen plass... jeg kunne være villig til å flate ut for noe sånt :-)Ja, men da må vi ikke glemme å lage Det Hvite Hus der adminsa kan bo
Sitat fra: Tim på 26. Juni 2011, 13:56 pmYalla valla!Lenge siden jeg har vert innom på serveren og forumet, men jeg husket denne tråden og tenkte jeg kunne lage det offline, så nå har jeg startet å lage ett stort spawn sted hvor det skal være statuer av adminene (og kansje de modene fra min tid på serveren) men for det trenger jeg skinet deres.det er også høye stolper hvor det står ATC nedover på.Wow mange av de gamle som kommer tilbake!