Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Sitat fra: Oys på 06. Mai 2011, 06:03 amSitat fra: BrutalOst på 05. Mai 2011, 20:46 pmHehe, det var jo du som begynte å gjøre dette om til et emne om langpacks.Sitat fra: Oys på 03. Mai 2011, 17:06 pmHar en mod Norsk oversettelse er sikkert det men jeg får leve med crasheneSå fortsatte Mykle.Og da måtte jo jeg svare han...Jeg bare vente det fordi dere spurte om jeg hadde noen slags moder og jeg vsarte :=)lets make this post totaly fucked Ok, da, da var det alle somgjorde detoff-topic.
Sitat fra: BrutalOst på 05. Mai 2011, 20:46 pmHehe, det var jo du som begynte å gjøre dette om til et emne om langpacks.Sitat fra: Oys på 03. Mai 2011, 17:06 pmHar en mod Norsk oversettelse er sikkert det men jeg får leve med crasheneSå fortsatte Mykle.Og da måtte jo jeg svare han...Jeg bare vente det fordi dere spurte om jeg hadde noen slags moder og jeg vsarte :=)
Hehe, det var jo du som begynte å gjøre dette om til et emne om langpacks.Sitat fra: Oys på 03. Mai 2011, 17:06 pmHar en mod Norsk oversettelse er sikkert det men jeg får leve med crasheneSå fortsatte Mykle.Og da måtte jo jeg svare han...
Har en mod Norsk oversettelse er sikkert det men jeg får leve med crashene
Jeg liker å spamme
Sitat fra: BrutalOst på 07. Mai 2011, 13:35 pmSitat fra: norwayguy på 07. Mai 2011, 13:29 pmloljeg lover deg, det var ikke "lol" det var stygt og "" er er kanskje litt feil smiley
Sitat fra: norwayguy på 07. Mai 2011, 13:29 pmloljeg lover deg, det var ikke "lol" det var stygt
lol
Sitat fra: norwayguy på 09. Mai 2011, 20:19 pmJeg elsker virusfordi du er sjuk? Dessuten, post sånt som dette på Minecraft Pjatt
Jeg elsker virus