Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Oys! Vi kan godt lage Tbaner fra by til by Jeg blir gjerne med hvis du vill. Men da trenger jeg masse Rails. Og syntes den burde gå litt i høyden. Så de som kjører den får noe og se på. Bare en Tanke. -Smurfe
Sitat fra: Smurfe på 31. Juli 2011, 13:38 pmOys! Vi kan godt lage Tbaner fra by til by Jeg blir gjerne med hvis du vill. Men da trenger jeg masse Rails. Og syntes den burde gå litt i høyden. Så de som kjører den får noe og se på. Bare en Tanke. -SmurfeDet finnes en eksisterende undergrunnsbane mellom byene Maya City, Kaktuzar, New City, Spawn City, Spawn City Stadion, Delta City og flyplassen.Fullt mulig å hekte på flere stasjoner. Kriterie for dette er at byen som stasjonen skal være i må være fin. Det vil si at man skal kunne gå ut av stasjonen og få en "wow, her var det flott gitt!"-følelse når man besøker byen.
Hvis du synes gråstein er kjedelig, kan du vel bygge noen hopp... En loop? En lavafoss over veien? På en tynn bro over et hav med sultne pirajaer? Det finnes utallige måter å gjøre om en kjedelig hverdags-aktivitet til underholdning