Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Så litt rundt på Mcbans over folk som var banna. Så så jeg at en som het "Anders" og noe hadde blitt bannet fra en server som hadde .no i seg. Så gikk jeg på den og så begynte en merkelig skrue (Kvarpis) å starte en by. Og der startet ferden min rundt på Minecraft Atc
Sitat fra: Morder269 på 10. Juni 2011, 17:35 pmSå litt rundt på Mcbans over folk som var banna. Så så jeg at en som het "Anders" og noe hadde blitt bannet fra en server som hadde .no i seg. Så gikk jeg på den og så begynte en merkelig skrue (Kvarpis) å starte en by. Og der startet ferden min rundt på Minecraft Atc Kvarpis er da ikke en skrue
Som OP syns jeg det er bra at folk er nødt til å bekrefte at de godtar reglene før de kan begynne å spille. Derimot husker jeg at man kunne bygge med en gang, var en av grunnene til at jeg begynte å spille på serveren.En annen ting, jeg kan ikke huske at serveren har lagget noe spesielt?
At man kunne bygge uten å måtte vente på godkjenning og lignende er grunnen til at jeg valgte å spille på denne serveren, så jeg ble litt skuffet over at man nå ikke kan gjøre noe spesielt. Da kan man jo ikke se hvor bra serveren eventuelt er før man går lei å logger av..