Skrevet av Emne: Litt info, forumet etc.  (Lest 22805 ganger)

Utlogget Floyd-ATC

• Livstidsdiktator
  • Administrator
  • Guru
    • MSN Messenger - floyd@atc.no
    • Vis profil
    • floyd.atc.no
    • E-post
Litt info, forumet etc.
« på: 28. Juni 2011, 21:26 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Heisann,

Jeg har vært veldig opptatt i det siste og både forumet og minecraft-serveren har måttet bli nedprioritert. Det viser seg at Natalie (født 3.juni) har Down Syndrom og i tillegg en hjertefeil som gjør at hun og moren må tilbringe en god del tid på sykehus pga. prøver, overvåking osv. Feilen er ikke akutt eller livstruende men innebærer muligens at hun må gjennomgå en omfattende operasjon en gang i løpet av de neste månedene.

Samtidig med dette er forumet under konstant angrep fra spambots sånn at vi har måttet innføre manuell godkjenning av alle nye brukere. Dette er skikkelig dårlig timing når man ikke har tid til å sitte og overvåke. Jeg må likevel be pent om at alle som registrerer seg i forumet men ikke blir godkjent innen rimelig tid også oppretter en /pe i spillet sånn at Svuppe eller jeg vet hvem som er reelle brukere.

Videre forsøker jeg å gi fra meg ansvaret for videreutvikling av KitPlugin og PetitionPlugin, de to tyngste hjemmelagede plugin'ene mine. Jeg vil fortsatt gjøre det jeg kan for å få oppdatert serveren når det kommer nye versjoner. Heldigvis har de siste versjonene vært veldig "snille" med tanke på plugins, API'et er nå ganske stabilt.

-Floyd.

--
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

Utlogget Oys

• Minecraft-Operators
    • n00b
    • Når jeg blir stor vil jeg bli dinosaur.
      • Vis profil
    Sv: Litt info, forumet etc.
    « Svar #1 på: 28. Juni 2011, 21:29 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg tror mesteparten av oss forstår dette når du får nytt barn må du omprioritere mye.Så takk for infoen!

Utlogget Cybersyn

• n00b
    • *
      • Vis profil
      • localhost
    « Svar #2 på: 28. Juni 2011, 22:10 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Shit, så tragisk det med hjerteproblemene og sånt, ble litt lei meg når jeg leste dette :'(. Fikk nesten lyst til å donere noe eller noe sånt :-[. Btw, gratzz til den lille, da ;) og får håpe hun blir frisk - og kanskje en fremtidig Minecrafter eller kanskje til og med blir en like god plugin-programmer som du er ;)

Og angående det med spambot'ene; forumet kunne kanskje trengt noen moderatorer med litt erfaring bak seg (;) *hint, hint* :D)

Utlogget DJdur

• Moderator
    • Wannabe
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    « Svar #3 på: 28. Juni 2011, 22:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Synd det med hjerteproblmene, og samme som BrutalOst, håper hun blir en Minecrafter og likebra Plugin-Owner som deg  ;)

Utlogget Safew00d

• Moderator
    • Knowitall
      • Vis profil
      • E-post
    « Svar #4 på: 29. Juni 2011, 19:05 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Du verden, du har fått litt av en jobb floyd. Min lillebror på 8år har downs, og det har vært mye arbeid med og få han fram her i verden. Jeg vil ønske deg lykke til videre, og håper du får det fint sammen med datteren din.

Utlogget Cybersyn

• n00b
    • *
      • Vis profil
      • localhost
    « Svar #5 på: 29. Juni 2011, 20:33 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • hadde en på skolen i første klasse som hadde downs. han fikk masse ekstra-hjelp og god støtte fra oss andre. hvsi noen skulle finne på å mobbe han, hadde han alltid noen "faddere" (vi har et slags fadder-system på skolen, så de som gikk i sjette skulle passe på førsteklassingene) til å hjelpe seg, som var snille og greie mot ham.
    håper Natalie blir like godt behandlet som han. ;)

Utlogget Oys

• Minecraft-Operators
    • n00b
      • Vis profil
    « Svar #6 på: 29. Juni 2011, 21:33 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Vi hadde også et fadder-system synd det ikke gjelder lenger(fikk ikke være fadder;()

Utlogget Cybersyn

• n00b
    • *
      • Vis profil
      • localhost
    « Svar #7 på: 29. Juni 2011, 23:19 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Vi hadde også et fadder-system synd det ikke gjelder lenger(fikk ikke være fadder;()
    Lol, fikk være det to ganger, den første gangen var det lillesøstra mi (puke), og andre gangen (nå) er det en som elsker Ninjago :D

Utlogget DJdur

• Moderator
    • Wannabe
    • #swag
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    « Svar #8 på: 29. Juni 2011, 23:52 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Håper han like Ninja-er :D

Utlogget Floyd-ATC

• Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    « Svar #9 på: 30. Juni 2011, 10:36 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Barneskolen her ute bruker noe som kalles TRYGG-modellen, et spesielt rammeverk av ideer for å øke selvverd og fellesskapsforståelse hos hver enkelt elev. Såvidt jeg kan se fungerer dette helt utmerket for å hindre mobbing. Det er dessuten en relativt liten skole hvor rektor kjenner hver enkelt elev med navn, og det tror jeg er en stor fordel.

Jeg ser hvordan andre barn med ulike handicap og sykdommer blir tatt hånd om, så akkurat det er jeg ikke veldig bekymret for egentlig.

@Safew00d: Kjempeinteressant å høre! Det hadde vært spennende om du kunne skrive litt om hvordan du opplevde å vokse opp med en "annerledes" lillebror, ta det gjerne privat hvis du foretrekker det. Thor Arne sitter jo plutselig i en situasjon vi ikke kjenner og det kan godt tenkes at han sitter med spørsmål som jeg ikke kan svare på. Foreløpig er han veldig god med henne og passer nøye på at vi gjør ting riktig med "søstern hans". DS har han ingen forutsetning for å forstå, alt han vet foreløpig er at hun kan komme til å bruke lenger tid på å lære ting.

Barn har i utgangspunktet ingen fordommer, sånt lærer de fra voksne.

-Floyd.

--
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

Utlogget DJdur

• Moderator
    • Wannabe
    • #swag
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    « Svar #10 på: 30. Juni 2011, 10:53 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • En i klassen vår har en eller annen sykdom, vet ikke hva den heter, men han får være med folk på svømming uansett en gang i uka, han velger hvem, så han får bra behandling.

Her i avisa en dag så jeg en SFO-ansatt hadde slått til en 11-gutt i hodet, han var inne og læreren ville ikke være med barn mere av dagen så, han tok han en plass og bar han ut, først sparket han en plass, så slo han han i hodet, synd for han..

Utlogget Oys

• Minecraft-Operators
    • n00b
      • Vis profil
    « Svar #11 på: 30. Juni 2011, 11:01 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0

• Morder269

• Gjest
    « Svar #12 på: 30. Juni 2011, 11:55 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Floyd vet om den :P Sett at han har den som favoritt på Youtube.

Sitat

FloydATC favourited a video (2 weeks ago)

Bruno Mars - Just the Way Y...

Men lykke til Floyd og Natalie!

Utlogget Oys

• Minecraft-Operators
    • n00b
      • Vis profil
    « Svar #13 på: 30. Juni 2011, 12:37 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Viste jo det ville bare at folk som ikke vistem om den skulle høre den

Utlogget norwayguy

• Moderator
    • n00b
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    « Svar #14 på: 30. Juni 2011, 14:27 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Shit, så tragisk det med hjerteproblemene og sånt, ble litt lei meg når jeg leste dette :'(. Fikk nesten lyst til å donere noe eller noe sånt :-[. Btw, gratzz til den lille, da ;) og får håpe hun blir frisk - og kanskje en fremtidig Minecrafter eller kanskje til og med blir en like god plugin-programmer som du er ;)

Og angående det med spambot'ene; forumet kunne kanskje trengt noen moderatorer med litt erfaring bak seg (;) *hint, hint* :D)
    Jeg har erfaring ;)