Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
COOLUP
*MELTUP* > *COOLDOWN*
(...)Håper denne infoen kan være til nytte. Jeg har valgt å legge denne infoen på Operatorforumet fordi define kan ikke brukes av VIP.
Dette var egentlig i op forumet
Sitat fra: norwayguy på 07. Mai 2011, 23:17 pmDette var egentlig i op forumetskjønte det, da... det er kopiert fra operatorforumet, bare at define er byttet ut med claim. Ren gjetting...
Sitat fra: BrutalOst på 07. Mai 2011, 23:36 pmSitat fra: norwayguy på 07. Mai 2011, 23:17 pmDette var egentlig i op forumetskjønte det, da... det er kopiert fra operatorforumet, bare at define er byttet ut med claim. Ren gjetting... Du gjetta rett
Sitat fra: norwayguy på 08. Mai 2011, 00:05 amSitat fra: BrutalOst på 07. Mai 2011, 23:36 pmSitat fra: norwayguy på 07. Mai 2011, 23:17 pmDette var egentlig i op forumetskjønte det, da... det er kopiert fra operatorforumet, bare at define er byttet ut med claim. Ren gjetting... Du gjetta rettHehe, sku ønsk jeg hadde tilgang til det forumet
Nok med off topic, let's get back on topic.Nå har visstnok gjester mulighet til å bruke /region claim.... truuuur eg.
Sitat fra: Lloyd-ATC på 08. Mai 2011, 11:10 amNok med off topic, let's get back on topic.Nå har visstnok gjester mulighet til å bruke /region claim.... truuuur eg.Det hadde vært best om bare VIP's+ kunne bruke /region. Det kan lett bli misbrukt av griefere ved å protecte andre sitt stuff.