Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Jeg har en idé
Jeg skulle hjelpe en player med å tenne på portalen, som var på topen av nether. Men det som skjedde da vi teleporterte oss inn i den var at portalen på den andre enden var i et sted i verdenen som vi ikke kunne bevege oss i (det kom sån melding hele tiden "Turn back, here be dragons"). Enten var det utenfor verdenen, eller så var det i en region som gjorde at folk ikke kan gå inn i den. Men i hvertfall så kunne vi ikke røre oss. Vi bare ble teleportert tilbake til det samme stedet hele tiden. Vi var jo også i en portal, så vi kunne ikke åpne chatten, jeg kunne heller ikke knuse portalen, siden jeg ikke kunne endre gm tilbake til 1 og knuse den for så å bruke tpback.Vi greide å komme oss løs til slutt ved å logge ut og inn igjen flere ganger for så å greie og åpne chatten.
Sitat fra: Hebelub på 19. August 2015, 15:04 pmJeg skulle hjelpe en player med å tenne på portalen, som var på topen av nether. Men det som skjedde da vi teleporterte oss inn i den var at portalen på den andre enden var i et sted i verdenen som vi ikke kunne bevege oss i (det kom sån melding hele tiden "Turn back, here be dragons"). Enten var det utenfor verdenen, eller så var det i en region som gjorde at folk ikke kan gå inn i den. Men i hvertfall så kunne vi ikke røre oss. Vi bare ble teleportert tilbake til det samme stedet hele tiden. Vi var jo også i en portal, så vi kunne ikke åpne chatten, jeg kunne heller ikke knuse portalen, siden jeg ikke kunne endre gm tilbake til 1 og knuse den for så å bruke tpback.Vi greide å komme oss løs til slutt ved å logge ut og inn igjen flere ganger for så å greie og åpne chatten.Dere havnet utenfor grensen av det nåværende kartet altså, man blir blokkert når man kommer til enden av det nåværende kartet, der får man også meldingen angående dragen..
Sitat fra: SpeedNinja på 19. August 2015, 19:45 pmSitat fra: Hebelub på 19. August 2015, 15:04 pmJeg skulle hjelpe en player med å tenne på portalen, som var på topen av nether. Men det som skjedde da vi teleporterte oss inn i den var at portalen på den andre enden var i et sted i verdenen som vi ikke kunne bevege oss i (det kom sån melding hele tiden "Turn back, here be dragons"). Enten var det utenfor verdenen, eller så var det i en region som gjorde at folk ikke kan gå inn i den. Men i hvertfall så kunne vi ikke røre oss. Vi bare ble teleportert tilbake til det samme stedet hele tiden. Vi var jo også i en portal, så vi kunne ikke åpne chatten, jeg kunne heller ikke knuse portalen, siden jeg ikke kunne endre gm tilbake til 1 og knuse den for så å bruke tpback.Vi greide å komme oss løs til slutt ved å logge ut og inn igjen flere ganger for så å greie og åpne chatten.Dere havnet utenfor grensen av det nåværende kartet altså, man blir blokkert når man kommer til enden av det nåværende kartet, der får man også meldingen angående dragen..Ja, en uheldig bivirkning av at the nether funker som transport-sted der 1 block er 8 block på det vanlige kartet. For at dette ikke skal kunne skje må nether være kun være 1'500 x 1'500 blocks stort, eller så må på et vis fjerne 1:8-forholdet.