Mitt navn er Amy, og brukernavnet mitt på serveren er det samme som brukernavnet mitt her, Amypia.
Jeg begynte å spille for noen måneder siden, tror det var i mai-juni. Grunnen til at jeg prøvde ut serveren var fordi en kompis av meg skrytet så mye, at jeg bare måtte prøve det ut selv. Jeg spilte som regel kun singleplayer, men er blitt veldig lei det nå. Mye artigere å spille med andre.
Grunnen til at jeg har lyst å bli VIP er jo fordi jeg har spilt såpass lenge nå at jeg har aaaltfor mange baser rundt omkring, og flere blir det.
Og da kunne det vært høvelig med å kunne sette warp selv, er jo ikke alltids folk har tid, eller at andre vip er pålogget når jeg trenger dem osv.
Spørsmålet "hvorfor synes du at du skal bli VIP" er litt vanskelig. Jeg er 19 år og ser meg selv som ansvarlig nok til å bli en VIP, kanskje? Jeg har ikke vært innblandet i noe som bryter reglene her på serveren og har heller ikke blitt kicka/banna. Jeg liker også å hjelpe folk. Hvis folk spør om jeg kan sette warp, så gjør jeg jo det.
I denne serveren har jeg laget noe pixelart, noe jeg synes er artig, men litt tidskrevende. Men blir jo fornøyd med resultatet, så da er det jo verdt det.
Jeg har også laget "ulvehotell". (/warp amys_ulvehotel)
Jepp, men en L, er litt noobish når det gjelder engelsk skriftlig.. x) Gratis rom for folk som synes at ulvene bare tar plass i huset/basen sin.
Ellers så har jeg bygd bygninger rundt omkring.
I denne serveren kjenner jeg Emilpoika, Chatterboxen, Usernamebella, Correcto7, Peer4 og Gadunt.
Kjenner også disse personene IRL, så det hender vi LAN'er ilag.
Men jeg er også veldig interessert i å bli kjent med andre, og liker å chatte med folk.
Også litt om meg selv da,
Er 19 år, går første året i medieproduksjonslinja på Høgskolen i Finnmark. I am a guuurl, til dere som ikke visste det. x)
Interesser/Liker: Fotografi, ridning, the internetz, gaming, youtube<3, henge rundt med vennene mine, hello kitty.
Liker ikke:Ugler.
Spør gjerne spørsmål om det er noe dere lurer på.
Og tilslutt vil jeg adde dette:
- Jeg har lest
alle reglene, og samtykker at jeg aldri skal bryte dem.
- Jeg samtykker at jeg skal vise hensyn, og
ikke ødelegg eller stjele.
- Jeg samtykker at jeg ikke skal snakke stygt til/om noen, og at jeg
ikke skal slenge dritt.
- Jeg samtykker også at jeg skal høre på OP'ene og admin'ene, og jeg skal
ikke spamme ned forumet eller chatten.
- Jeg samtykker at
jeg kan norsk folkeskikk.
Mvh. Amy aka
Amypia